قناعت, حسین, حبیب زاده, عباس. (1399). تأثیر روش تدریس کلاس واژگون بر پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان در درس ریاضی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(67), 183-196. doi: 10.30486/jsre.2021.1909828.1736
حسین قناعت; عباس حبیب زاده. "تأثیر روش تدریس کلاس واژگون بر پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان در درس ریاضی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17, 67, 1399, 183-196. doi: 10.30486/jsre.2021.1909828.1736
قناعت, حسین, حبیب زاده, عباس. (1399). 'تأثیر روش تدریس کلاس واژگون بر پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان در درس ریاضی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(67), pp. 183-196. doi: 10.30486/jsre.2021.1909828.1736
قناعت, حسین, حبیب زاده, عباس. تأثیر روش تدریس کلاس واژگون بر پیشرفت تحصیلی و نگرش دانش‌آموزان در درس ریاضی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 17(67): 183-196. doi: 10.30486/jsre.2021.1909828.1736


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب