. (1389). تاثیر ریسک و عدم اطمینان ادراک شده مشتریان بر میزان استفاده بانکداری اینترنتی مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان مشهد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 29-47.
. "تاثیر ریسک و عدم اطمینان ادراک شده مشتریان بر میزان استفاده بانکداری اینترنتی مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان مشهد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1389, 29-47.
. (1389). 'تاثیر ریسک و عدم اطمینان ادراک شده مشتریان بر میزان استفاده بانکداری اینترنتی مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان مشهد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 29-47.
. تاثیر ریسک و عدم اطمینان ادراک شده مشتریان بر میزان استفاده بانکداری اینترنتی مطالعه موردی: بانک صادرات شهرستان مشهد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 1(2): 29-47.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب