. (1389). تاثیر قیمت، طبقه نام تجاری و آگاهی از نام تجاری بر تمایلات رفتاری مشتریان تلویزیون های LCD در شهر تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 49-64.
. "تاثیر قیمت، طبقه نام تجاری و آگاهی از نام تجاری بر تمایلات رفتاری مشتریان تلویزیون های LCD در شهر تهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1389, 49-64.
. (1389). 'تاثیر قیمت، طبقه نام تجاری و آگاهی از نام تجاری بر تمایلات رفتاری مشتریان تلویزیون های LCD در شهر تهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 49-64.
. تاثیر قیمت، طبقه نام تجاری و آگاهی از نام تجاری بر تمایلات رفتاری مشتریان تلویزیون های LCD در شهر تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 1(2): 49-64.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب