- احسانی، م؛ هنرور، ا؛ افتخاری، ر؛ هنری ،ح و جردن، ف .1389. تعیین عوامل مهم در کیفیت بستههای گردشگری ورزش در کشور، نشریه مدیریت ورزشی «حرکت»، شماره4: 26-5 .
- آذر، ع و بیات، ک .1387. طراحی مدل فرایند محوری کسبوکار با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) ، نشریۀ مدیریت فناوری اطلاعات، دورۀ 1، شماره 1: 18-3.
- اصفهانی، ن؛ گودرزی، م؛ اسدی، ح، و سجادی، ن .1388. تحلیل عوامل مؤثر بر توسعه جهانگردی ورزشی داخلی ایران، فصلنامه مدیریت ورزشی، شماره 1: 150-129.
- امبر عرفانی، آ.1398. جهانگردی سومین تولید کننده پول در جهان، مجله آنلاین گردشگری.
- امیدی، س .1392. نقش گردشگری الکترونیک در توسعهی گردشگری ایران. مقاله چاپ شده. مجموعه مقالات فارسی، مرداد ماه.
- پاپلی یزدی، م و سقایی، م .1386. گردشگری ماهیت و مفاهیم، انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چاپ اول: ص27.
- پادروندی، ب .1389. بررسی نقش جاذبهها و پتانسیلهای گردشگری شهرستان کوهدشت در جذب گردشگران، پایان نامه کارشناسی جغرافیا گرایش برنامهریزی روستایی، دانشگاه اصفهان.
- تقوی فرد، م ت و اسدیان اردکانی، ف .1395. ارائه مدل توسعهی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدل سازی ساختاری- تفسیری، فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، سال یازدهم، شماره 33، بهار: 39-19.
- دهدشتی، ش و جمال آباد، ز و ش .1392. مدل ساختاری جهت شناسایی مؤلفههای استراتژیک اثر بخش بر نهادینه سازی گردشگری الکترونیک، مطالعات مدیریت شهری.
- رسول زاده، م و همکاران. 1391. بررسی و اولویتبندی روشهای تبلیغات مؤثر در جذب گردشگر در استان خراسان رضوی ، پایان نامه کارشناسی ارشد.
- علی اکبری، ا و اکبری، م و انصاری، م و بوستان احمدی، و. 1398. سنجش و تحلیل شاخصهای رقابت پذیری در کشورهای غرب آسیا با تأکید بر ایران، فصلنامه برنامهریزی منطقه ای، سال9 ،شمارە پیاپی33: ص3-2.
- کریمی، ح .1395. بررسی گردشگری ورزشی در ایران، فصلنامه مدیریت، دوره 7، شماره21: 15-1.
- هنرور، آ. 1386. بررسی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری ناشی از برگزاری رویدادهای ورزشی بین المللی درکشور، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت معلم،تهران.
- Alexis, P & Frederick, K. 2011. Exploring the adoption and processing of online holiday reviews: A grounded theory approach. Tourism Management, 32(2), 215-224
- Buhalis, D & Law, R. 2008. Progress in information technology and tourism management: 20 years on and 10 years after the internet- the state of E tourism research. Tourism management, 29(4), pp. 609-623.
- Büyüközkan, G. & Ergün. 2011. Intelligent System Applications in Electronic Tourism, Expert Systems with Applications, 38(6586-6598)
- Hall, J.O. & Mahony, B., & Vieceli, J. 2010. An empirical model of attendance factors at sport sporting events, International Journal Hospitality Management, 29.pp. 328-334
- Hinxh & 2015. The Facts of Improve Tourism.
- Hritz, N & ross, c. 2010. the perceived impacts of sport Tourism: an urban host community Journal of sport management.24 (2), 119-138
- Hsiao, S-W. & KO, Y-C. & Lo, C-H. & Chen, S-H. 2013. An ISM, DEI, and ANP based approach for product family development, Advanced Engineering Informatics, 27, 131–148.
- 2009. Tourism marketing: A marketing perspective to explore tourism marketing in India
- Kiprutto, N. & Kigio, F. W., & Riungu, G. K. 2011. Evidence on the adoption of E-Tourism Technologies in Nairobi. Global Journal of business research, 5(3), 55-66
- Michopoulou, E., D. & Buhalis, S. Michailidis, & Ambrose. 2007. Destination Management Systems: Technical Challenges in Developing an ETourism Platform for Accessible Tourism in Europe, Information and Communication Technologies in Tourism, 7,301-310.
- 2012. The impact of sports events on inbounds Tourism in New Zealand.
- Ramona, G & Gheorghe, P & Roxand, 2008. Comparing the effectiveness of the web sit with traditional media in tourism industry marketing, Annals of the University of Oradea, Economic science series, 17(4), 1164-1168
- Ravi, V. & Shankar, R. 2004. “Analysis of interactions among the barriers of reverse logistics”. Technological Forecasting and Social Changes, 72(8), pp. 1011–1029.
- Tek, D & Tazim, J. 2016. An Integrated Approach to Sustainable Community-Based Tourism. Department of Recreation, Park & Tourism Sciences, Texas A&M University, College Station, TX 77843, USA.
|