رزمی, علیرضا, آزموده, معصومه, رضایی, اکبر, هاشمی, تورج. (1399). اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه‌های اضطراب، نارسایی توجه و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی در تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(52), 115-135. doi: 10.30495/jinev.2021.680685
علیرضا رزمی; معصومه آزموده; اکبر رضایی; تورج هاشمی. "اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه‌های اضطراب، نارسایی توجه و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی در تبریز". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 52, 1399, 115-135. doi: 10.30495/jinev.2021.680685
رزمی, علیرضا, آزموده, معصومه, رضایی, اکبر, هاشمی, تورج. (1399). 'اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه‌های اضطراب، نارسایی توجه و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی در تبریز', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(52), pp. 115-135. doi: 10.30495/jinev.2021.680685
رزمی, علیرضا, آزموده, معصومه, رضایی, اکبر, هاشمی, تورج. اثر بخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر نشانه‌های اضطراب، نارسایی توجه و مهارت‌های اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی در تبریز. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 13(52): 115-135. doi: 10.30495/jinev.2021.680685


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب