رحیمی, افسانه, ایرج پور, علیرضا. (1398). ارائه راهبردهایی به منظور دستیابی به رضایت مشتری در تعامل بین عملکرد تولید و مشتری به عنوان مزیت رقابتی ازمنظر مدیریت کیفیت جامع. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(ویژه‌نامه), 331-344.
افسانه رحیمی; علیرضا ایرج پور. "ارائه راهبردهایی به منظور دستیابی به رضایت مشتری در تعامل بین عملکرد تولید و مشتری به عنوان مزیت رقابتی ازمنظر مدیریت کیفیت جامع". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, ویژه‌نامه, 1398, 331-344.
رحیمی, افسانه, ایرج پور, علیرضا. (1398). 'ارائه راهبردهایی به منظور دستیابی به رضایت مشتری در تعامل بین عملکرد تولید و مشتری به عنوان مزیت رقابتی ازمنظر مدیریت کیفیت جامع', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(ویژه‌نامه), pp. 331-344.
رحیمی, افسانه, ایرج پور, علیرضا. ارائه راهبردهایی به منظور دستیابی به رضایت مشتری در تعامل بین عملکرد تولید و مشتری به عنوان مزیت رقابتی ازمنظر مدیریت کیفیت جامع. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(ویژه‌نامه): 331-344.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب