اوضاعی, نسرین, احمدی, غلامعلی, عظیم پور, احسان. (1400). تأثیر ادراک از محیط یادگیری و درگیری تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پسر دورۀ دوم متوسطه: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22(1), 168-181. doi: 10.30486/jsrp.2020.582433.1638
نسرین اوضاعی; غلامعلی احمدی; احسان عظیم پور. "تأثیر ادراک از محیط یادگیری و درگیری تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پسر دورۀ دوم متوسطه: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22, 1, 1400, 168-181. doi: 10.30486/jsrp.2020.582433.1638
اوضاعی, نسرین, احمدی, غلامعلی, عظیم پور, احسان. (1400). 'تأثیر ادراک از محیط یادگیری و درگیری تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پسر دورۀ دوم متوسطه: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22(1), pp. 168-181. doi: 10.30486/jsrp.2020.582433.1638
اوضاعی, نسرین, احمدی, غلامعلی, عظیم پور, احسان. تأثیر ادراک از محیط یادگیری و درگیری تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پسر دورۀ دوم متوسطه: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 22(1): 168-181. doi: 10.30486/jsrp.2020.582433.1638


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب