بادله, علیرضا, توماج, عبدالجلال, قبادیان, مسلم. (1400). تأثیر روش‌های آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیت‌افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس ریاضی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(68), 163-177. doi: 10.30486/jsre.2021.1893684.1578
علیرضا بادله; عبدالجلال توماج; مسلم قبادیان. "تأثیر روش‌های آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیت‌افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس ریاضی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18, 68, 1400, 163-177. doi: 10.30486/jsre.2021.1893684.1578
بادله, علیرضا, توماج, عبدالجلال, قبادیان, مسلم. (1400). 'تأثیر روش‌های آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیت‌افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس ریاضی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(68), pp. 163-177. doi: 10.30486/jsre.2021.1893684.1578
بادله, علیرضا, توماج, عبدالجلال, قبادیان, مسلم. تأثیر روش‌های آموزش مبتنی بر بارشناختی و فناوری واقعیت‌افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس ریاضی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 18(68): 163-177. doi: 10.30486/jsre.2021.1893684.1578


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب