- احمدی، فرید.، احمدی، سهیلا. (2010). ارتقای بهرهوری و دموکراسی در پارادایم خدمات دولتی نوین. خظمشیگذاری عمومی در مدیریت، 1(شماره2 (پیاپی2 پاییز 1389))، 101-127.
- احمدی، کیومرث، الوانی، مهدی. (1394). جایگاه نظریه خدمات عمومی نوین در تبیین مفهوم پاسخگویی اجتماعی سازمانهای دولتی. سیاستگذاری عمومی, 1(2).
- الوانی، مهدی.، شریفزاده، فتاح. (1381). فرایند خطمشیگذاری عمومی، تهران: دانشگاه علامه طباطبائی.
- الوانی، مهدی.، شریفزاده، فتاح. (1390). فرانید خطمشیگذاری عمومی. تهران: دانشگاه علامه طباطبائی.
- امیرزاده، ملیکا.، برکپور، ناصر. (1397). توسعه چارچوب تابآوری اجتماعات محلی شهر اصفهان در برابر خشکسالی با بهرهگیری از روش کیفی و نرمافزار ATLAS-ti. محیطشناسی، 44.
- پورعزت، علی اصغر، رحیمیان، اشرف. (2012). ویژگیهای خطمشیگذاری عمومی برای اداره شهرهای پرتنوع و پیچیده (مورد مطالعه: شهر تهران). مدیریت دولتی، 4(10), 25-44.
- داناییفرد، حسن.، شکری، زینب.، خیرگو، منصور.، فانی, علی اصغر. (2018). چگونگی ارزشیابی کیفیت خطمشیهای عمومی در ایران: پژوهشی اکتشافی مبتنی بر روششناسی ترکیبی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی مدیریت سازمانهای دولتی، 6 (شماره 2 (پیاپی 22))، 79-94.
- دانشفرد، کرم الله. (1395). فرآیند خط مشیگذاری عمومی، صفار.
- رهنورد، فرجالله.، بیاتیچالشتری، طیبه.، طاهرپور کلانتری، حبیبالله، منوریان، عباس. (1396). پاسخگویی در شبکه خطمشی عمومی. فصلنامه علمی - پژوهشی فرآیند مدیریت و توسعه، ۳۰ (۴) :۳۵-۶۸.
- سردارنیا، خلیلالله. ا.، شاکری، حمید. (2015). حکمرانی شهری در ایران، آسیبشناسی و پیشنهادات راهبردی. نشریه راهبرد توسعه، 42(42), 165.
- علیزاده، کتایون، رضوی نژاد، مرتضی.، رادفر، مینا. (2013). بررسی نقش و مشارکت مردم در اداره امور شهری (نمونه موردی منطقه 10 شهرداری مشهد). مطالعات ساختار و کارکرد شهری، 1(1), 61-87.
- قنبری، حبیب. (1391). مدیریت رفتار سازمانی. دوره عالی. مرکز آموزش امام مهدی (عج) ساحفاناجا.
- مجرب، الهام، لگزیان، محمد، مرتضوی، سعید. (1397). پدیدارنگاری مدیریت ارتباط با شهروند. فصلنامه علمی - پژوهشی فرایند مدیریت و توسعه، ۳۱ (۴) :۱۳۳-۱۶۴.
- مکوندی، فواعد، رضایی, اسماعیل. (1397). بررسی و تحلیل شکاف نقشه راه اصلاح نظام اداری با چارچوبهای الگوی خدمات عمومی نوین. هفتمین کنفرانس ملی کاربردهای حسابداری و مدیریت.
- هادی پیکانی، مهربان.، کشتکار رجبی، مهناز.، خبوشانی، اعظم. (1396). تبیین پاسخگویی سازمانهای دولتی در پارادایم خدمات عمومی نوین. کنفرانس سالانه پارادایمهای نوین مدیریت در حوزه هوشمندی.
- Alamsyah, K. (2019). Community Satisfaction to Regional Public Hospital Banjar City. Indonesia. International Knowledge Sharing Paltform, 7(5).
- Andrikopoulos, V. P., & Ifanti, A. Α. (2020). New Public Management and Governance: Quo Vadis?. Journal of Public Administration and Governance, 10(3), 430442-430442.
- Beise‐Zee, R. (2011). Corporate Social Responsibility or Cause‐Related Marketing? The role of Cause Specificity of CSR. Journal of Consumer Marketing.
- Bell, D. E., & Shelman, M. L. (2011). KFC's Radical Approach to China.
- Brown, T. L., & Potoski, M. (2003). Contract–Management Capacity in Municipal and County Governments. Public Administration Review, 63(2), 153-164.
- Bryson, J. M., Crosby, B. C., & Bloomberg, L. (2014). Public value Governance: Moving Beyond Traditional Public Administration and the New Public Management. Public Administration Review, 74(4), 445-456.
- Callahan, K. (2010). Next Wave of Performance Measurement: Citizen Engagement. Connected/ Communities, ed. James Svara and Janet V. Denhardt, 95-101.
- Cheng, J.-H., Lee, C.-M., & Tang, C.-H. (2009). An Application of Fuzzy Delphi and Fuzzy AHP on Evaluating Wafer supplier in Semiconductor Industry. WSEAS Transactions on Information Science and Applications, 6(5), 756-767.
- Chung, S. Y. (2011). Fostering Citizen Participation Though Innovative Mechanisms In Governance, Policy, And Decision Making: Comparing Washington, DC And Seoul. Arizona State University,
- Colgan, A., Rochford, S., & Burke, K. (2016). Implementing Public Service Reform: Messages from the Literature.
- Davis, K. N. (2010). Exploring the level of Public Participation in Planning: A Case Study Approach. Citeseer.
- Daneshpour, S. A., & Qafari-azar, Z. (2020). Collaborative Participation Approach of Urban Design, from Idea to Design (Heravi Square, Tehran). The Monthly Scientific Journal of Bagh-E Nazar, 17(82), 5-20
- Denhardt, J. V., & Denhardt, R. B. (2015). The New Public Service Revisited. Public Administration Review, 75(5), 664-672.
- Gaynor, T. S. (2011). Stakeholder Perceptions on the Rrole of Community Development Corporations and Resident Participation. Rutgers University-Graduate School-Newark.
- Haładyj, A. M. (2020). Product, Packaging and Waste Management Database (BDO): A New Public Service and its Application at the Local Level in Poland. Lex Localis, 18(4), 835-853.
- Hill, , & Hupe, P. (2014). Implementing Public Policy: An Introduction to the Study of Operational Governance: Sage.
- Holmes, M. H. (2010). Translating Ranslating Goals TO Practice: AN Analysis Of US Army Corps OF Engineers Public Participation Practices. Public Administration & Management, 15(1).
- Kim, Y. (2020). Child Welfare Service Reform in Nebraska and New Public Service (NPS).
- Muliawaty, D. L., SI, M., & Muliawaty, L. (2019). The Role Of New Public Service Model In Developing Tourist Destination In Bandung City: A New Paradigm For Domestic Tourism Industry. International Journal Of Scientific & Technology Research, 8(6), 322-326.
- Nisa, A. K., Zauhar, S., & Hermawan, H. (2019). Public Service Planning in the New Public Service Perspective (Study at the Nganjuk District Population and Civil Registration Office). WACANA, Jurnal Sosial dan Humaniora, 22(4).
- Osborne, David, and Ted Gaebler. 1992. Reinventing Government: How the Entrepreneurial Spirit Is Transforming the Public Sector. Reading, MA: Addison-Wesley
- Partridge, K., Jackson, C., Wheeler, D., & Zohar, A. (2005). From Words to Action: The Stakeholder Engagement Manual-Volume 1 The Guide to Practioners' Perspectives on Stakeholder Engagement. In: Cobourg: AccountAbility, UNEP and Stakeholder Research Associates.
- Pierce, E. L. (2011). Citizen-informed Performance Measurement And Reporting in Local Government: Key Factors for Effective Democratic Governance.
- Raadschelders, J. C., & Lee, K. H. (2011). Trends in the Study of Public Administration: Empirical and Qualitative Observations from Public Administration Review, 2000–2009. Public Administration Review, 71(1), 19-33.
- Reed, C. M., & Meyer, K. P. (2004). Medicaid Managed Care for Children with Special Health Care Needs: Examining Legislative and Judicial Constraints On privatization. Public Administration Review, 64(2), 234-242.
- Rho, (2013). Contracting Revisited: Determinants and Consequences of Contracting Out for Public Education Services. Public Administration Review, 73(2), 327-337.
- Riccucci, N. M., & Thompson, F. J. (2008). The new Public Management, Homeland Security, and the Politics of Civil service Reform. Public Administration Review, 68(5), 877-890.
- Roblek, V., Bach, M. P., Meško, M., & Bertoncel, T. (2020). Best Practices of the Social Innovations in the Framework of the E-Government Evolution. Amfiteatru Economic, 22(53), 275-302.
- Romzek, B. S., & Johnston, J. M. (2005). State Social Services Contracting: Exploring the determinants of Effective Contract Accountability. Public Administration Review, 65(4), 436-449.
- Scott, R. J., & Macaulay, M. (2020). Making sense of New Zealand’s ‘spirit of service’: social identity and the civil service. Public Money & Management, 1-10
- Sriram, N., Misomnai, C., Metasuttirat, J., & Rajphaetyakhom, C. (2019). A Comparative Analysis of New Public Management New Public Service and New Public Governance. Asian Political Science Review, 3(2).
- Strokosch, K., & Osborne, S. P. (2020). Debate: If Citizen Participation is so Important, Why Has it Not Been Achieved? Public Money & Management, 40(1), 8-10.
- Taylor, J. (2006). Performance Measurement in Australian and Hong Kong Government Departments. Public Performance & Management Review, 29(3), 334-357.
- Terry, L. (2005). The Thinning of Administrative Institutions in the Hollow State. Administration & Society, 37(4), 426-444.
- Übius, Ü., & Alas, R. (2009). Organizational Culture Types as Predictors of Corporate Social Responsibility. Engineering Economics, 61(1(.
- Wicaksono, K. W. (2019). Transforming The Spirit Of New Public Service Into Public Management Reform In Indonesia. Jurnal Manajemen Pelayanan Publik, 2(1), 24-33
|