- بیات، محمد.، رنجبر، مختار. (1399). بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش برند با نقش واسطه شهرت سازمان در شرکت پتروشیمی نوری. پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری، دوره جدید - شماره 43.
- حجازی، اسد، صیادی، یاسر، (1399). فراتحلیلی بر رابطۀ بین بهکارگیری سیستمهای اطلاعاتی مدیریت و بهبود تصمیمگیری مدیران. مدیریت فرهنگ سازمانی، دوره هجدهم - شماره 2.
- رحمانی، طاهره، دودانژ، سارا، افشار، پروین. (1394). تأثیر بازاریابی سبز بر صنعت بانکداری. فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری، شماره 2، دوره 2015.
- رستگار، عباسعلی، شهریاری، مهری. (1397). از تصویر مرکز خرید تا تمایل به خرید با ارزش خرید ادراک شده، رضایت مشتریان و ترجیح مشتریان (مطالعه موردی: مراکز خرید شهر سمنان). فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره2، شماره4، تابستان 1395.
- سرداری، احمد، حمایلی مهربانی، تایمز، حدادی، مرتضی. (1390). استراتژیهای بازاریابی پنهان در عصر جدید تدبیر، شماره 230، ص 55-50.
- شاهرودی، کامبیز، محمدی المانی، امین، پور نصرانی، امیر. (1394). عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز. فصلنامه بررسی مشاغل، شماره 64 ، 1394.
- عابدین، پویا.، ایراندوست، منصور، سلطان پناه، هیرش. (1397). نقش استراتژیهای بازاریابی مبتنی بر تجربه در وفاداری گردشگران بوم گردی: اکوتوریسم در استان کردستان. جلد 7، شماره 1.
- عباسی، عباس، منصور آبادی، زهرا.، محمودشاهی، شهرزاد. (1395). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان. مجله مدیریت بازرگانی، شماره4، دوره8.
- عابدی، حسین، قلیج، محمد حسن. (1395). تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتلها (مطالعۀ موردی: هتلهای چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران). فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره 8، شماره1.
- گل ارضی، غلامحسین.، ملکی مینباشزرگاه، مرتضی، شهریاری، مهرزاد. (1395). بررسی تأثیر بازارگرایی شرکت بر ارزش ایجاد شده سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران. فصلنامه راهبردی بازرگانی، شماره7، دوره13.
- لطیفیان، احمد.، برهانی، مسعود. (1394). بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک برند در رابطه مشتریگرایی و رقیبگرایی بر توسعه محصول جدید. اولین همایش بینالمللی حسابداری، حسابرسی، مدیریت و اقتصاد -2-94.
- ملکی مینباشرزگاه، مرتضی، کریمنیا، زینب، دهقانی سلطانی، مهدی. (1393 .(خرید آنی در محیط خردهفروشی در چارچوب مدلSOR) مورد مطالعه: فروشگاههای لوازم آرایشی و بهداشتی شهر تهران). پژوهشنامه مدیریت بازاریابی، 2)2 ،(45 -59)
- محمدی، حسین، محمدی، مرتضی، کواکبی، ویدا. (1395). عاملهای موثر بر انتخاب خطمشی شرکتهای فعال در صنایع غذایی ایران در راستای کسب مزیت رقابتی. مجله اقتصاد کشاورزی، شماره2، دوره9.
- Abubakar, AM., Ilkan, M.,Al-tal,RM., Eluwde, (2017). EWOM, Revisit Intention, Destination Trust and Gender. Journal of Hospitality and Tourism Management 31 220-227.
- Aaker, D.A. (1991), Managing Brand Equity. New York, Ny.
- Amed, I., Berg, A., Brantberg, L., Hedrich, S., Leon, J., Young, R.,2017. The State of Fashion 2017, New York.
- Akturan, U., Tezcan, N., (2012). Mobile Banking Adoption of the Youth Market: Perceptions and Intentions. Market. Intell. Plan. 30 (4), 444–459.
- Bashir, S., Anwar, S., Awan, Z., Qureshi, T., Memon, A. (2018).A Holistic Understanding of the Prospects of Financial loss to Enhance
- Choi, H., Jang, J. & Kandampully, J. (2015). Application of the Extended VBN Theory to Understand Consumers’ Decisions About Green Hotels. International Journal of Hospitality Management, 51, 87-95.
- Ettis, S.A. (2017). Examining the Relationships Between Online Store Atmospheric Colors, Flow Experience and Consumer Behavior. Journal of Retailing and Customer Services, 37, 43- 55.
- Huang, R. and E. Sarigöllü, How Brand Awareness Relates to Market Outcome, Brand Equity, and the Marketing Mix, in Fashion Branding and Consumer Behaviors. 2014, Springer. p. 113-132.
- Hogg, M. K., Cox, A. J., Keeling, K. (2000). The Impact of Selfmonitoring on Imagecongruence and Productm / Brand European Journal of Marketing, Vol. 34. PP. 641-646.
- Johnson, V. L., Kiser, A., Washington, R., & Torres, R. (2018). Limitations to the rapidadoption of M-Payment services: Understanding the Impact of privacy Risk on MPayment services. Computers in Human Behavior, 79, 111–122.
- Matute, J., Polo-Redondo, Y., Utrillas, A. (2016). The Influence of EWOM Characteristics on Online Repurchase Intention: Mediating Roles of Trust and Perceived Online Inf. Rev. 40 (7), 1090–1110.
- Mullan, J., Bradley, L., Loane, S. (2017). Bank Adoption of Mobile Banking: Stakeholder perspective. Int. J. Bank Mark. 35 (7), 1154–1174.
- Nyadzayo, M., Khajehzadeh, S. (2016). The Antecedents of Customer Loyalty: A Moderated Mediation Model of Customer Relationship Management Qualityand Brand Image.Journal of Retailing and Consumer Services30,262-270.
- Shareef, M. A., Abdullah Baabdullah, A., Dutta, S., Kumar, V., & Dwivedi, Y. K. (2018). Consumer adoption of Mobile Banking Services: An Empirical Examination of Factorsaccording to Adoption Stages. Journal of Retailing and Consumer Services, 43, 54–67.
- Sharma, S. K., Gaur, A., Saddikuti, V., & Rastogi, A. (2017). Structural Equation Model (SEM)-Neural Network (NN) Model for Predicting Quality Determinants of e - Learning Management Systems. Behaviour & Information Technology, 36(10), 1053–1066.
- Simms, C.D., and Trott, P. (2006). The Perceptions of the BMW Mini Brand:the Importance of Historical Associations and the Development of a Model. Journal of Product & Brand Management.15 (4), 228-238.
- Sung, M., and Yang, S.U. (2008).Toward the Model of University Image :the Influence of Brand Personality, External Prestige, and Reputation. Journal of Public Relations Research,20(4),357-376.
- Sharifi, S.S (2014). Impacts of the Trilogy of Emotion on Future Purchase Intentions in Products of High Involvement Under the Mediating role of Brand Awareness. European Business Review, 26(1),43-63.
- Trattner, C., Kappe, F. (2013). Social Stream Marketing on Facebook: A Case Study. International Journal of Social and Humanistic Computing (IJSHC) 2 (1/2).
- Wang , X., and Yang , Z. (2010). The Effect of Brand Credibility on Consumer Brand Purchase Intention in Emerging Economics: The Moderating Role of Brand Awareness and brand image. Journal of Global Marketing, 23 (1), 177-188.
- Zhang Y, Lv, T. (2010). Analysis of the Relationship Between Involvement and the Internet Word-of- Mouth. Paper Presented at the Proceedings, 2nd IEEE International Conference on Network Infrastructure and Digital Content, IC-NIDC 2010, p 1018–1024.
- Zaghloul, A.A., Hayajneh, A.H., and Almarzouki, A. (2010). Factor Analysis Foran Institutional Image Instrument .International Review on Public and Non-Profit Marketing, 7,157-166.
- Shopper's Trust to Search, Recommend. (2018). Speak Positive and Frequently Visit an Online Shop. Journal of Retailing and Consumer Services42,169-174.
|