آموسی, نیلوفر, زکی پور, مهدی. (1400). تاثیر تداعی ذهنی برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد و رضایت سبز(مورد مطالعه: مشتریان بانک کشاورزی استان قزوین). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(44), 83-91.
نیلوفر آموسی; مهدی زکی پور. "تاثیر تداعی ذهنی برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد و رضایت سبز(مورد مطالعه: مشتریان بانک کشاورزی استان قزوین)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 44, 1400, 83-91.
آموسی, نیلوفر, زکی پور, مهدی. (1400). 'تاثیر تداعی ذهنی برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد و رضایت سبز(مورد مطالعه: مشتریان بانک کشاورزی استان قزوین)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(44), pp. 83-91.
آموسی, نیلوفر, زکی پور, مهدی. تاثیر تداعی ذهنی برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد و رضایت سبز(مورد مطالعه: مشتریان بانک کشاورزی استان قزوین). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(44): 83-91.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب