محمودی, محسن, فروغی پور, حمید, نیکروان, محمد, آقایی, نجف. (1400). تأثیر اعتماد، حریم خصوصی و کیفیت خدمات در موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در باشگاه‌های بدنسازی با نقش میانجی‌گری وفاداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -.
محسن محمودی; حمید فروغی پور; محمد نیکروان; نجف آقایی. "تأثیر اعتماد، حریم خصوصی و کیفیت خدمات در موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در باشگاه‌های بدنسازی با نقش میانجی‌گری وفاداری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1400, -.
محمودی, محسن, فروغی پور, حمید, نیکروان, محمد, آقایی, نجف. (1400). 'تأثیر اعتماد، حریم خصوصی و کیفیت خدمات در موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در باشگاه‌های بدنسازی با نقش میانجی‌گری وفاداری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -.
محمودی, محسن, فروغی پور, حمید, نیکروان, محمد, آقایی, نجف. تأثیر اعتماد، حریم خصوصی و کیفیت خدمات در موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در باشگاه‌های بدنسازی با نقش میانجی‌گری وفاداری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; (): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب