- اسماعیلپور، م و سعادت علیزاده، م. 1394. بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران. فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. اردیبهشت1394، ویژهنامه نخستین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات (با تأکید بر چالشها و راهکارهای بازاریابی در صنعت بیمه).
- امین دختی، ع ا.، نظری، م. ۱۳۸۸. نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری. چشمانداز مدیریت. 8(32). ۶۸-۴۹.
- الیاسی، م.ح. 1388. مبانی نظری و عملی اقناع و مجاب سازی فصلنامه مطالعات بسیج. 12(45). 41-71.
- بارون، ر. همکاران.1393. روانشناسی اجتماعی. ترجمه یوسف کریمی،نشر روان، تهران، چاپ هشتم.
- پورقائمی، ح. دارایی، م ر. اعیانزاده، آ. تقوی نوجه ده سادات، ر.2015. بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان مراکز خرید مطالعه موردی:مشتریان مرکز خرید لاله پارک تبریز.
- پورمحمدی، م ر. نعیمی،ک. ایرانی، ا.1394. ارزیابی و تدوین استراتژیهای توسعه پایدار گردشگری با استفاده از تکنیک SWOT وIEA مطالعه موردی شهرستان بانه. گردشگری شهری.۲ (3). ۳۰۵-۳۱۹.
- سرمد، ز. بازرگان، ع. حجازی، ا .1397. روشهای تحقیق در علوم رفتاری، تهران، نشرآگه چاپ 31.
- جعفرپیشه، م، جعفرپیشه، م.1398. چگونگی متقاعدشدن گردشگران به شرکت در گردشگری سیاه از طریق رسانههای جمعی با تأکید بر مدل ELM، چهارمین کنگره بینالمللی توسعه کشاورزی، منابع طبیعی، محیطزیست و گردشگری ایران،تبریز.
- چالدینی، ر.1396. روانشناسی نفوذ هنر متقاعد کردن دیگران. تهران، انتشارات رسا چاپ دوم.
- فنیس،ب، ام، اشتروب،ولف گ.1393. روانشناسی تبلیغات. ترجمه محسن شاهین پور و سمیه اولی، انتشارات سوره مهر، تهران، چاپ سوم.
- ﺣﻘﯿﻘﯽ، م، ﻣﻈﻠﻮﻣﯽ، ن، ﻏﻔﻮری، پ.1394. ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و اولویتبندی ﻋﻮاﻣﻞ مؤثر بر اعتماد ﻣﺮدم، ﻓﺼﻠﻨﺎﻣﻪ ﻋﻠﻤﯽ- ﭘﮋوﻫﺸﯽ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ(بهبود و تحول)، 23(77). 49-29.
- گلدستاین،ن. مارتین، اس، چالدینی، ر.1394. بله گرفتن، پنجاه شیوه علمی متقاعدسازی و نفوذ در دیگران، مترجم فاطمه باقریان و مریم تاجمیر ریاحی چاپ دوم، انتشارات ارجمند، تهران.
- نوری، س، سوری، ف . کاظمی، ز. غلامی، ع.1391. بررسی تبلیغات شفاهی و تحلیل تأثیر آن برجذب گردشگران روستایی مطالعه موردی روستاهای هدف گردشگری شهرستان پاوه، نشریه تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی،12(24). 83 -102.
- نصرالهی وسطی، ل. جلیلوند، م ر. فاتح راد، ه . 1392. تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی، فصلنامه مدیریت بازرگانی، 5 ( 4 ).120-99.
- وﻇﻴﻔﻪ دوست، ح. امیدزاده، ر.1392. بررسیﺗﺎﺛﻴﺮ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت اﺗﻮﻣﺎﺗﻴﻚ ﺑﺮ ﺗﻌﻬﺪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﻧﻜﺪاری، مجله مدیریت بازاریابی، 8(20) .82-67.
- نیومن،و.ل.1392. شیوههایپژوهشاجتماعی: رویکردهایکیفیوکمی. جلد اول. (ترجمهی: دانایی فرد، حسن و کاظمی، سید حسین). تهران: مهربان نشر.چاپ دوم.
- هادسن، س.1393. بازاریابی گردشگری. تهران، مترجم فرزاد مقدم، سهیل سامی، سارا بنیاسدی، آزیتا جمشیدنژاد. سیته.چاپ اول.
- هوگان،ک.1396. متقاعدسازی با پایان یافتن بحث منطقی متقاعدسازی آغاز میشود.چاپ سوم، انتشارات نص،تهران.
- هوگان، ک.1397. علم نفوذ در دیگران. مترجم زینب لامعی، چاپ چهارم، انتشارات هورمزد، تهران.
- Baloglu S. (2002). Dimensions of customer loyalty: Separating friends from well-wishers. pp:73 – 79.
- Bayih Berhanu Esubalew, Singh Apar (2020). Modeling domestic tourism: motivations, satisfaction and tourist behavioral intentions. Heliyon Volume 6, Issue 9, September 2020, e04839.
- Clark, W. R. and Kemp, K. J. (2008), Using the six principles of influence to increase student involvement in professional organizations: Arelationship marketing approach, Journal for Advancement of Marketing Education – Volume 12, Summer2008
- Dawi, N. M., Jusoh, A., Streimikis, J., & Mardani, A. (2018). The influence of service quality on customer satisfaction and customer behavioral intentions by moderating role of switching barriers in satellite pay TV market. Economics and Sociology, 11(4), 198-218.
- Fanga, S. Zhang, C. Li, Y. (2020). Physical attractiveness of service employees and customer engagement in tourism industry. Annals of Tourism Research, Elsevier, vol.80(C).
- Ilieska, K. (2013). Customer Satisfaction Index – as a Base for Strategic Marketing Management, TEM Journal, 2(4), 327-331.
- Joudeh. J. M. M. & Dandis.A. (2018). Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty in an Internet Service Providers. International Journal of Business and Management; Vol. 13, No. 8; 2018.
- Kozak, M. Martin, D. (2012) Tourism life cycle and sustainability analysis: Profit-focused strategies for mature destinations. Tourism Management. Volume 33, Issue1, February2012, Pages 188-194.
- Lee, M., Cunningham, L.F., (2001). A cost/benefit approach to understanding service loyalty. J. Serv. Mark. 15 (2), 113–130.
- Lee, S. Kim D, Y (2020). The BRAND tourism effect on loyal customer experiences in luxury hotel: The moderating role of psychological ownership. Tourism Management Perspectives Volume 35, July 2020, 100725
- Liua, A. Chenguang Wu, D (2019). Tourism productivity and economic growth. Annals of Tourism Research. Volume 76, May 2019, Pages 253-265.
- Mahmoud A. M, Hinson, R.E, and Kofi, M, A. (2018). The Effect of Trust, Commitment, and Conflict Handling on Customer Retention: The Mediating Role of Customer Satisfaction. Journal of Relationship Marketing, Volume 17, 2018 - Issue 4.
- Marsh, S. Williams, T A Basu, A. Dwyer, N. Lewis, P, R. Bakewell, H, M and Pitt, J (2020). thinking about Trust: People, Process, and Place. Patterns.Volume1, Issue3,12 June2020,100039
- Najmah, D. N. Menudin, P. H. Laidey, N, M. (2019). Factors Affecting Customers‟ Perception Toward Service Quality of Grab. International Journal of Recent Technology and Engineering, Volume-7 Issue5-S, January 2019.
- Park, S. Hahn, S, Lee, T. Jun, M (2018). Two factor model of consumer satisfaction: International tourism research. Tourism Management 67 (2018), 82-88.
35.Paese P. W. Gilin. D. A. (2000). When an Adversary Is Caught Telling the Truth: Reciprocal Cooperation Versus Self-Interest in Distributive Bargaining. Personality and Social Psychology Bulletin, Vol. 26 No. 1, January 2000 79-90.
- Pagliara F, Aria M, Russo L, Della Corte V, Nunko R. (2020). validating a theoretical model of citizens’ trust in tourism development, Socio-Economic Planning Sciences. Available online 28 July 2020, 100922
- Rauyruen, P., & Miller, K. E. (2007). Relationship quality as a predictor of B-to-B customer loyalty. Journal of Business Research, 60(1), 21–31.
- Saint-Bauzel, R,Audrey Pelt, Barbier, L. Fointiat, V (2015). Disrupt-Then-Reframe is in the Air: A French Replication and Refinement. Psychology of Language and Communication19 (2 )162-173.
- Tu, J. Zhang, D (2020). Does tourism promote economic growth in Chinese ethnic minority areas? A nonlinear perspective. Journal of Destination Marketing & Management. Volume18, December 2020, 100473
- Wright, A, A & John G. Lynch (1995). Communication Effects of Advertising Versus Direct Experience When Both Search and Experience Attributes Are Present, Journal of Consumer Research 21(4):708-718.
|