کوششی, محمدرضا, فاریابی, محمد. (1400). تأثیر کیفیت محتوای شبکه‌های اجتماعی بر آگاهی برند و قصد خرید با منظر از بین بردن شکاف آفلاین و آنلاین. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 133-165.
محمدرضا کوششی; محمد فاریابی. "تأثیر کیفیت محتوای شبکه‌های اجتماعی بر آگاهی برند و قصد خرید با منظر از بین بردن شکاف آفلاین و آنلاین". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1400, 133-165.
کوششی, محمدرضا, فاریابی, محمد. (1400). 'تأثیر کیفیت محتوای شبکه‌های اجتماعی بر آگاهی برند و قصد خرید با منظر از بین بردن شکاف آفلاین و آنلاین', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 133-165.
کوششی, محمدرضا, فاریابی, محمد. تأثیر کیفیت محتوای شبکه‌های اجتماعی بر آگاهی برند و قصد خرید با منظر از بین بردن شکاف آفلاین و آنلاین. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 1(1): 133-165.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب