Dehghani, Hamidreza, Aali, Samad, Bafandehzendeh, Alireza. (1400). Factors Influencing the Formation of Organic Services Marketing in Tourism Industry. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(2), 83-103. doi: 10.30495/jsm.2021.1931674.1481
Hamidreza Dehghani; Samad Aali; Alireza Bafandehzendeh. "Factors Influencing the Formation of Organic Services Marketing in Tourism Industry". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 2, 1400, 83-103. doi: 10.30495/jsm.2021.1931674.1481
Dehghani, Hamidreza, Aali, Samad, Bafandehzendeh, Alireza. (1400). 'Factors Influencing the Formation of Organic Services Marketing in Tourism Industry', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(2), pp. 83-103. doi: 10.30495/jsm.2021.1931674.1481
Dehghani, Hamidreza, Aali, Samad, Bafandehzendeh, Alireza. Factors Influencing the Formation of Organic Services Marketing in Tourism Industry. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 7(2): 83-103. doi: 10.30495/jsm.2021.1931674.1481


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب