دشتی, نیر, پناه علی, امیر, آزموده, معصومه. (1401). اثربخشی آموزش مهارت حل‌مسئله به روش شناختی- اجتماعی بر مسئولیت‌‌پذیری، سازگاری اجتماعی و خودتوانمندسازی اجتماعی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(56), 96-106. doi: 10.30495/jwsf.2021.1922902.1537
نیر دشتی; امیر پناه علی; معصومه آزموده. "اثربخشی آموزش مهارت حل‌مسئله به روش شناختی- اجتماعی بر مسئولیت‌‌پذیری، سازگاری اجتماعی و خودتوانمندسازی اجتماعی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 56, 1401, 96-106. doi: 10.30495/jwsf.2021.1922902.1537
دشتی, نیر, پناه علی, امیر, آزموده, معصومه. (1401). 'اثربخشی آموزش مهارت حل‌مسئله به روش شناختی- اجتماعی بر مسئولیت‌‌پذیری، سازگاری اجتماعی و خودتوانمندسازی اجتماعی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(56), pp. 96-106. doi: 10.30495/jwsf.2021.1922902.1537
دشتی, نیر, پناه علی, امیر, آزموده, معصومه. اثربخشی آموزش مهارت حل‌مسئله به روش شناختی- اجتماعی بر مسئولیت‌‌پذیری، سازگاری اجتماعی و خودتوانمندسازی اجتماعی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 15(56): 96-106. doi: 10.30495/jwsf.2021.1922902.1537


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب