فرجی, سینا, شیخ اسماعیلی, سامان. (1400). بررسی اثرات نوگرایی و برندگرایی مصرف‌کنندگان بر روی ترجیح برند کالاهای تند‌‌مصرف خارجی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(26), 33-49.
سینا فرجی; سامان شیخ اسماعیلی. "بررسی اثرات نوگرایی و برندگرایی مصرف‌کنندگان بر روی ترجیح برند کالاهای تند‌‌مصرف خارجی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 26, 1400, 33-49.
فرجی, سینا, شیخ اسماعیلی, سامان. (1400). 'بررسی اثرات نوگرایی و برندگرایی مصرف‌کنندگان بر روی ترجیح برند کالاهای تند‌‌مصرف خارجی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(26), pp. 33-49.
فرجی, سینا, شیخ اسماعیلی, سامان. بررسی اثرات نوگرایی و برندگرایی مصرف‌کنندگان بر روی ترجیح برند کالاهای تند‌‌مصرف خارجی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 12(26): 33-49.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب