Elmi, Ali, Mirzaei Khalilabad, Hamid Reza, Khajehpour, Elham, Zare Mehrjerdi, Mohammadreza. (1400). Prioritizing the Determinants of Sour Lemon Marketing System Improvement Using Analytic Network Process (Case Study: Larestan County). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(3), 371-380.
Ali Elmi; Hamid Reza Mirzaei Khalilabad; Elham Khajehpour; Mohammadreza Zare Mehrjerdi. "Prioritizing the Determinants of Sour Lemon Marketing System Improvement Using Analytic Network Process (Case Study: Larestan County)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 3, 1400, 371-380.
Elmi, Ali, Mirzaei Khalilabad, Hamid Reza, Khajehpour, Elham, Zare Mehrjerdi, Mohammadreza. (1400). 'Prioritizing the Determinants of Sour Lemon Marketing System Improvement Using Analytic Network Process (Case Study: Larestan County)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(3), pp. 371-380.
Elmi, Ali, Mirzaei Khalilabad, Hamid Reza, Khajehpour, Elham, Zare Mehrjerdi, Mohammadreza. Prioritizing the Determinants of Sour Lemon Marketing System Improvement Using Analytic Network Process (Case Study: Larestan County). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 11(3): 371-380.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب