تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,629 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,550,500 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,698,510 |
The Influence of Asynchronous Computer-Mediated Versus Conventional Corrective Feedback on Iranian EFL Learners’ Writing Accuracy | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
دوره 8، شماره 1 - شماره پیاپی 15، خرداد 2019، صفحه 115-127 اصل مقاله (2 M) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسندگان | ||
Sara Ghazi* ؛ Mostafa Zamanian | ||
Department of English Language, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 53 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 72 |