حسینی, محیا, مهدیان, حسین, حمیدی, فریده. (1400). اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی، آموزش حرکات ایروبیک و آموزش همزمان بر حافظه فعال کلامی دانش آموزان با ناتوانی ویژه یادگیری نوشتن. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), 53-66.
محیا حسینی; حسین مهدیان; فریده حمیدی. "اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی، آموزش حرکات ایروبیک و آموزش همزمان بر حافظه فعال کلامی دانش آموزان با ناتوانی ویژه یادگیری نوشتن". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 45, 1400, 53-66.
حسینی, محیا, مهدیان, حسین, حمیدی, فریده. (1400). 'اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی، آموزش حرکات ایروبیک و آموزش همزمان بر حافظه فعال کلامی دانش آموزان با ناتوانی ویژه یادگیری نوشتن', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), pp. 53-66.
حسینی, محیا, مهدیان, حسین, حمیدی, فریده. اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی، آموزش حرکات ایروبیک و آموزش همزمان بر حافظه فعال کلامی دانش آموزان با ناتوانی ویژه یادگیری نوشتن. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 12(45): 53-66.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب