محمدی, مسعود, حسینی نسب, داوود, اقدسی, علی نقی. (1400). تاثیر آموزش بر اساس چهارچوب فعالیت‌های متمایز شده آشکار یادگیری( DOLA ) بر پیشرفت تحصیلی درس تفکر و سواد رسانه ای و گرایش به تفکر انتقادی در دانش آموزان پسر پایه دهم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), 121-134.
مسعود محمدی; داوود حسینی نسب; علی نقی اقدسی. "تاثیر آموزش بر اساس چهارچوب فعالیت‌های متمایز شده آشکار یادگیری( DOLA ) بر پیشرفت تحصیلی درس تفکر و سواد رسانه ای و گرایش به تفکر انتقادی در دانش آموزان پسر پایه دهم". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 45, 1400, 121-134.
محمدی, مسعود, حسینی نسب, داوود, اقدسی, علی نقی. (1400). 'تاثیر آموزش بر اساس چهارچوب فعالیت‌های متمایز شده آشکار یادگیری( DOLA ) بر پیشرفت تحصیلی درس تفکر و سواد رسانه ای و گرایش به تفکر انتقادی در دانش آموزان پسر پایه دهم', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), pp. 121-134.
محمدی, مسعود, حسینی نسب, داوود, اقدسی, علی نقی. تاثیر آموزش بر اساس چهارچوب فعالیت‌های متمایز شده آشکار یادگیری( DOLA ) بر پیشرفت تحصیلی درس تفکر و سواد رسانه ای و گرایش به تفکر انتقادی در دانش آموزان پسر پایه دهم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 12(45): 121-134.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب