| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,605,900 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,288,718 |
The Impact of Vygotsky’s Zone of Proximal Development Through Scaffolding and Iranian EFL Learners’ Gender on their Speaking Task | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| دوره 9، شماره 2 - شماره پیاپی 18، اسفند 2020، صفحه 71-99 اصل مقاله (3.49 M) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسندگان | ||
| Najmeh Bagheri* ؛ Firooz Sadighi | ||
| Department of English Language, Islamic Azad University, Shiraz Branch | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 93 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 255 |
||