Shaker, Fatemeh, Rahimi, Forough. (1400). The Effect of Negotiated Versus Product-Oriented Syllabi on Improving EFL Learners’ Writing Performance. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(1), 1-19.
Fatemeh Shaker; Forough Rahimi. "The Effect of Negotiated Versus Product-Oriented Syllabi on Improving EFL Learners’ Writing Performance". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 1, 1400, 1-19.
Shaker, Fatemeh, Rahimi, Forough. (1400). 'The Effect of Negotiated Versus Product-Oriented Syllabi on Improving EFL Learners’ Writing Performance', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(1), pp. 1-19.
Shaker, Fatemeh, Rahimi, Forough. The Effect of Negotiated Versus Product-Oriented Syllabi on Improving EFL Learners’ Writing Performance. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 10(1): 1-19.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب