تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,004 |
تعداد مقالات | 83,629 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,549,304 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,651,060 |
The Effect of Negotiated Versus Product-Oriented Syllabi on Improving EFL Learners’ Writing Performance | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
دوره 10، شماره 1 - شماره پیاپی 19، مهر 2021، صفحه 1-19 اصل مقاله (291.8 K) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسندگان | ||
Fatemeh Shaker1؛ Forough Rahimi* 2 | ||
1Department of Foreign Languages, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
2English Language Department, School of Paramedical Sciences, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 172 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 322 |