روشن قیاس, ابراهیم, سپهوند, رضا, غلامی چنارستان علیا, عبدالخالق, پیرزاد, علی. (1400). بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(51), 126-146.
ابراهیم روشن قیاس; رضا سپهوند; عبدالخالق غلامی چنارستان علیا; علی پیرزاد. "بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 51, 1400, 126-146.
روشن قیاس, ابراهیم, سپهوند, رضا, غلامی چنارستان علیا, عبدالخالق, پیرزاد, علی. (1400). 'بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(51), pp. 126-146.
روشن قیاس, ابراهیم, سپهوند, رضا, غلامی چنارستان علیا, عبدالخالق, پیرزاد, علی. بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(51): 126-146.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب