پیوسته, علی اکبر, قربانی, علی, حازم, الناز. (1398). طراحی مدل نقش زنان در فرایند تصمیم‌گیری خریدهای خانوادگی با درنظر گرفتن تأثیر بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی: زنان کلانشهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(10), 34-52.
علی اکبر پیوسته; علی قربانی; الناز حازم. "طراحی مدل نقش زنان در فرایند تصمیم‌گیری خریدهای خانوادگی با درنظر گرفتن تأثیر بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی: زنان کلانشهر تبریز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 10, 1398, 34-52.
پیوسته, علی اکبر, قربانی, علی, حازم, الناز. (1398). 'طراحی مدل نقش زنان در فرایند تصمیم‌گیری خریدهای خانوادگی با درنظر گرفتن تأثیر بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی: زنان کلانشهر تبریز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(10), pp. 34-52.
پیوسته, علی اکبر, قربانی, علی, حازم, الناز. طراحی مدل نقش زنان در فرایند تصمیم‌گیری خریدهای خانوادگی با درنظر گرفتن تأثیر بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی: زنان کلانشهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 4(10): 34-52.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب