علیرضایی, مصطفی, مالمیر, آمنه, عباسی, حمیده. (1400). تحلیل تأثیر بدبینی سازمانی بر کیفیت ارائه خدمات با نقش میانجیگری رضایت شغلی و نقش تعدیل گر هویت سازمانی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(3), 179-192.
مصطفی علیرضایی; آمنه مالمیر; حمیده عباسی. "تحلیل تأثیر بدبینی سازمانی بر کیفیت ارائه خدمات با نقش میانجیگری رضایت شغلی و نقش تعدیل گر هویت سازمانی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 3, 1400, 179-192.
علیرضایی, مصطفی, مالمیر, آمنه, عباسی, حمیده. (1400). 'تحلیل تأثیر بدبینی سازمانی بر کیفیت ارائه خدمات با نقش میانجیگری رضایت شغلی و نقش تعدیل گر هویت سازمانی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(3), pp. 179-192.
علیرضایی, مصطفی, مالمیر, آمنه, عباسی, حمیده. تحلیل تأثیر بدبینی سازمانی بر کیفیت ارائه خدمات با نقش میانجیگری رضایت شغلی و نقش تعدیل گر هویت سازمانی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 4(3): 179-192.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب