روستا, علیرضا. (1401). نقش نوآوری بازاریابی و تبلیغات خلاقانه در قصد خرید مشتریان شرکت دیجی کالا. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(4), 75-110.
علیرضا روستا. "نقش نوآوری بازاریابی و تبلیغات خلاقانه در قصد خرید مشتریان شرکت دیجی کالا". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 4, 1401, 75-110.
روستا, علیرضا. (1401). 'نقش نوآوری بازاریابی و تبلیغات خلاقانه در قصد خرید مشتریان شرکت دیجی کالا', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(4), pp. 75-110.
روستا, علیرضا. نقش نوآوری بازاریابی و تبلیغات خلاقانه در قصد خرید مشتریان شرکت دیجی کالا. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 11(4): 75-110.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب