نامنی, وحید, خیری, بهرام, علیقلی, منصوره. (1400). ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(51), 266-285.
وحید نامنی; بهرام خیری; منصوره علیقلی. "ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 51, 1400, 266-285.
نامنی, وحید, خیری, بهرام, علیقلی, منصوره. (1400). 'ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(51), pp. 266-285.
نامنی, وحید, خیری, بهرام, علیقلی, منصوره. ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(51): 266-285.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب