سارانی, پرستو, شهرکی, علیرضا. (1400). تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت هتل‌داری با روش تصمیم‌گیری چند معیاره (با توجه به هتل‌های شهر زابل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 106-119. doi: 10.30495/uf.2021.1934021.1005
پرستو سارانی; علیرضا شهرکی. "تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت هتل‌داری با روش تصمیم‌گیری چند معیاره (با توجه به هتل‌های شهر زابل)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1400, 106-119. doi: 10.30495/uf.2021.1934021.1005
سارانی, پرستو, شهرکی, علیرضا. (1400). 'تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت هتل‌داری با روش تصمیم‌گیری چند معیاره (با توجه به هتل‌های شهر زابل)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 106-119. doi: 10.30495/uf.2021.1934021.1005
سارانی, پرستو, شهرکی, علیرضا. تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت هتل‌داری با روش تصمیم‌گیری چند معیاره (با توجه به هتل‌های شهر زابل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 1(1): 106-119. doi: 10.30495/uf.2021.1934021.1005


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب