ترکزاده, محسن, برزگر, بهرام, ماهینی, فاخته. (1400). تعیین شاخص‌ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(70), 210-226. doi: 10.30486/jsre.2021.1925695.1860
محسن ترکزاده; بهرام برزگر; فاخته ماهینی. "تعیین شاخص‌ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18, 70, 1400, 210-226. doi: 10.30486/jsre.2021.1925695.1860
ترکزاده, محسن, برزگر, بهرام, ماهینی, فاخته. (1400). 'تعیین شاخص‌ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(70), pp. 210-226. doi: 10.30486/jsre.2021.1925695.1860
ترکزاده, محسن, برزگر, بهرام, ماهینی, فاخته. تعیین شاخص‌ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 18(70): 210-226. doi: 10.30486/jsre.2021.1925695.1860


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب