حیدری, صبا, طاهری کیا, فریز, ایمان خان, نیلوفر. (1400). طراحی و اعتباریابی مدل یکپارچه ‎سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 27(80), 143-181.
صبا حیدری; فریز طاهری کیا; نیلوفر ایمان خان. "طراحی و اعتباریابی مدل یکپارچه ‎سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 27, 80, 1400, 143-181.
حیدری, صبا, طاهری کیا, فریز, ایمان خان, نیلوفر. (1400). 'طراحی و اعتباریابی مدل یکپارچه ‎سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 27(80), pp. 143-181.
حیدری, صبا, طاهری کیا, فریز, ایمان خان, نیلوفر. طراحی و اعتباریابی مدل یکپارچه ‎سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 27(80): 143-181.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب