عباسیان, محمد, صحت, سعید. (1400). بررسی تأثیر عوامل موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار بر عملکرد یک شرکت بیمه در شرایط اپیدمی کووید-19. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 1-32. doi: 10.30495/msds.2021.1939959.1011
محمد عباسیان; سعید صحت. "بررسی تأثیر عوامل موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار بر عملکرد یک شرکت بیمه در شرایط اپیدمی کووید-19". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1400, 1-32. doi: 10.30495/msds.2021.1939959.1011
عباسیان, محمد, صحت, سعید. (1400). 'بررسی تأثیر عوامل موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار بر عملکرد یک شرکت بیمه در شرایط اپیدمی کووید-19', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 1-32. doi: 10.30495/msds.2021.1939959.1011
عباسیان, محمد, صحت, سعید. بررسی تأثیر عوامل موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار بر عملکرد یک شرکت بیمه در شرایط اپیدمی کووید-19. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 1(2): 1-32. doi: 10.30495/msds.2021.1939959.1011


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب