- امین مقدم، علی و ستوده ریاضی، مریم،(1395)،ارائه مدلی برای توسعه مدیریت دانش در سازمانهای تحقیقاتی با رویکرد استفاده موثر از فناوری اطلاعات و ارتباطات،پنجمین همایش مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن،تهران، (3)، صص 20-1
- بهبودی، اصغر ؛سهرابی، شهلا (1399)، همراستایی استراتژیهای کسب و کار با استراتژیهای مدیریت دانش،فصلنامه مدیریت کسب و کار، شماره 45 ، صص440-456
- جامی پور ، مونا. مانیان ، امیر. ، موسی خانی ، محمد. ، حسن زاده ، علیرضا (1397). طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش همراستا با استراتژیهای کسب وکار با استفاده از روش فراترکیب، مدیریت فناوری اطلاعات، دوره6، شماره2، صص 332-307
- جاودانی، ناصر و جلالی، علی اکبر و فراهی، احمد،(1395)،مدل های ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش،همایش مدیریت تکنولوژی و نوآوری،گرمسار، شماره15، صص43-19
- جعفری، مصطفی و اخوان، پیمان (1385).طراحی مدل مفهومی مدیریت دانش با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت، فصلنامه اطلاع رسانی، آموزشی و پژوهشی مدیریت فردا، سال سوم، شماره 13 و 14، صص 32-23.
- خدیور، آمنه، عباسی، فاطمه (1395). ارزیابی بلوغ مدیریت دانش در سیصد شرکت برتر ایرانی، پژوهشهای نوین در تصمیم گیری، دوره 1، شماره3، 41-23.
- خطیبیان، ندا (1388). سنجش سطح بلوغ مدیریت دانش در سازمانها، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته، دانشگاه تهران
- دهقانپوری، حوریه؛ کاشف، سید محمد ؛ خدادادی، محمدرسول ، (1399)، طراحی مدل بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار در ورزش ایران، پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی سال نهم، شمارة 1( 33 پیاپی)،ص 48-2
- ربیعی مندجین، محمدرضا، آقارضی، زهره (1395). تعیین تاثیر مدیریت دانش بر بهبود عملکرد تخصصی کارکنان گمرک جمهوری اسلامی ایران، اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد.
- رضایی نور، جلال ؛ لک، بهزاد ؛ جعفری، محمد جواد ،(1397)، ارائه مدل ارزیابی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر عوامل اساسی موفقیت مدیریت دانش، فصلنامه مدیریت منابع در نیروی انتظامی، شماره 20، صص 121-144
- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران(1398) معرفی و تاریخچه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران. farhangsara.ir
- سپهری، احمد (1395). ارزیابی بلوغ مدیریت دانش، چیستی و چرایی. مجله الکترونیکی مطالعات مدیریت دانش، 26، 7-12.
- شفیعی، سلیمان، مرادی، محمود، احمدی، حمید (1397). ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش براساس چارچوب APO (نمونه پژوهی: کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاه رازی)، فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، دوره 29، شماره 4.
- عبدی، محمدرضا؛ صفایی, سپیده. (1392). ارائه الگویی برای ایجاد و استقرار نظام مدیریت دانش در سازمان امور مالیاتی کشور. پژوهشنامه مالیات شماره21, مسلسل 69, صص: 158-135.
- کشاورزی، علی حسین، رادسرشت، مجتبی (1397). ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش و ارائه برنامههای بهبود (مورد مطالعه: هواناجا). فصلنامه مدیریت راهبردی دانش سازمانی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، سال اول، شماره 1، 47-11.
- محمدی، اسفندیار، محمدیان، فرحناز، صفایی، امین (1396). بررسی تاثیر بلوغ مدیریت دانش بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیل گر تفکر استراتژیک مورد مطالعه: شعب بانک صادرات ایلام، یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک.تهران، انجمن مدیریت راهبردی ایران.
- محمودی، فروغ. (1391). بررسی وضعیت مدیریت دانش سازمانهای فرهنگی مطالعه موردی: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی. پایان نامه کارشناسی ارشد, دانشگاه الزهرا.
- مرادی ، محمود. ، مومنی ، سید میثم. ، مباشرامینی ، رمضانعلی، (1392)، رایه یک روش ترکیبى در تدوین روش شناسى پیاده سازى مدیریت دانش، فرآیند مدیریت توسعه، دوره 26 ، شماره 2 - پیاپی 608، صص92-59
- نوابی، راضیه (1396) تاثیر فرهنگ دانش بنیان با رویکرد مدیریت دانش بر روی عملکرد سازمانی؛ پایان نامه کارشناسی ارشد، استاد راهنما حبیب رودساز، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی.
- Ashok Surve; Bhagyalaxmi; Natarajan, Ganesh (2015), “KNOWLEDGE MANAGEMENT TOOLS: RECOGNITION FOR THESUPPORT TO HEALTHCARE PRACTITIONERS”, IJAICT Volume 0,Issue 02, ISSN 2222 – 9922
- Carvalho, J. V., Rocha, A., van de Wetering, R., & Abreu, A. (2018). Maturity model for hospital information systems. Journal of
- Chen, C. J., Huang, J. W. (2010), Strategic human resource practices and innovation performance; The mediating role of knowledge management capacity, Journal of Business Research 62, 104–114
- Chong, S., Salleh, K., Syed Ahmad, S.N., Sharifuddin, S (2016) KM implementation in a public sector accounting organization: an empirical investigation. Journal of Knowledge Management, 15 (2): 120-518
- Donnelly, R. (2018). Aligning knowledge sharing interventions with the promotion of firm success: The need for SHRM to balance tensions and challenges. Journal of Business Research. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.02.007 ISSN: 0148-2963
- Gallagher, S., & Hazlett, S. A. ‘Using the Knowledge Management Maturity Model (KM3) as an Evaluation Tool’, (10-11 February, 2010). Conference on Knowledge Management Concepts and Controversies: University of Warwick, Conventry, United Kingdom.
- Grant, R.M, 'Toward a Knowledge- Based Theory of the Firm', (2013), Strategic Management Journal, Vol. 17, Winter special issue, pp. 109-122.
- Huang, J.J. (2009). The evolutionary perspective of knowledge creation–A mathematical representation. Knowledge-BasedSystems, 22(6),430–438.
- Hubert, C., & Lemons, D. (2010). APQC's levels of knowledge management maturity. Retrieved 2015, July 3 from http:// www.apqc.org
- Hulland, J. S.(1999). Use of partial least squares (PLS) in strategic management research: a review of four recent studies: Strategic ManagementJournal, 20(4), 195–204.
- Hyman ,G. Espinosa, H. Camargo ,P, (2018) Improving agricultural knowledge management: The AgTrials experience. Published online 2018 Oct 9. doi: 12688/f1000research.11179.2
- Kadayam, S. (2016), “New business intelligence: the promise of knowledge management, the ROI of business intelligence”, available at: www.kmworld.com/publications/ whitepapers/KM2/kadayam.pdf. [Google Scholar].
- Kalantari, H., Shafahi, S (2016), Assessing knowledge management maturity level based on aporach ( a case study in Iran) International Journal of Social Science and Humanities Research, 4 (3), 629-638.
- Karsten Ehms, Dr. Manfred L., ‘Holistic Development of Knowledge Management’, (2012), with KMMM Siemens AG / Corporate Technology Knowledge Management & Business Transformation; Online Accessible: http://www.knowledgeboard.com/ doclibrary/knowledgeboard/kmmm_ article_siemens_2002.pdf
- Kulkarni, U., & Freeze, R.,‘Development and Validation of a Knowledge Management Capability Assessment Model’, (2011), Proceedings of the 25th International Conference on Information Systems
- Lee, V. H., Foo, A. T. L., Leong, L. Y., &Ooi, K. B. (2017). Can competitive advantage be achieved through knowledge management? A case study on SMEs. Expert Systems with Applications, 65, 136151
- Lin, Ch., Wu, J.C., Yen, D (2018). Exploring barriers to knowledge flow at different knowledge management maturity stages. Information & Management, 49: 10-23.
- Lin, Chinho; Wu, Ju-Chuan ; Yen, David C (2002), “Exploring barriers to knowledge flow at different knowledge management maturity stages”, Information & Management 29: 00–22
- Lindner, U. Walled . D et al. (2011) Image guided photothermal focal therapy for localized prostate cancer: phase I trial. The Journal of urology 182, 1371–1377.
- Malhotra, A., Gold, A. H., and Segars, A. H. Knowledge Management: An Organizational Capabilities Perspective’, (2011), Journal of Management Information Systems, Vol 18, No 1, pp. 185-214.
- Marques, Juliano Martins Ramalho, La Falce, Jefferson Lopes, Marques, Fernanda Machado Fonseca Ramalho , De Muylder, Cristiana Fernandes Silva, Jersone Tasso Moreira (2019) "The relationship between organizational commitment, knowledge transfer and knowledge management maturity", Journal of Knowledge Management, Vol. 23 Issue: 3, pp.489-507, https://doi.org/10.1108/JKM-03-2018-0199
- Nonaka, I., & Takeuchi, H. (2014). The knowledge creating company. Oxford University Press Oxford, UK.
- Nonaka, I., Toyama, R., Konno, N., (2000), “SECI, Ba and leadership: a unified model of dynamic knowledge creation”, Long Range Planning, 33(1), pp. 5-34
- Oliva, F. L., & Kotabe, M. (2019). Barriers, practices, methods and knowledge management tools in startups. Journal of Knowledge Management.doi:10.1108/jkm-06-2018-0361
- Pasternack, B. A., & Viscio, A. J. (1998). The Centerless Corporation: A Model for Tomorrow: Build organizations around people, knowledge, values and coherence, not just operations. Strategy and Business, 10–21
- Paulk, M.C., Weber, C.V., Curtis, B. and Chrissis M.B. (1993) The Capability Maturity Model: Guidelines for Improving the Software Process, Mellon University, Software Engineering Institute, Reading, MA: AddisonWesley.
- Peel, L. G. Teah, H. Y. and Kankanhalli, A. (2012), “Development of a General Knowledge Management Maturity Model”, School of Computing, National University of Singapore.
- Pfeffer, J., & Sutton, R. I. (1999). Knowing “what” to do is not enough: Turning knowledge into action. California Management Review, 42(1), 83–108.
- Robinson H.S., Anumba C.J., Carrillo P.M. and. Al-Ghassani A.M, 'STEPS: a knowledge management maturity roadmap for corporate sustainability', (2013), Business Process Management Journal, Vol. 12 6, pp. 793-808
- Toffler, A (1990). Power shift: knowledge, wealth and violence at the Edge of the 21st century. New York: Bantam Books.
- Wibowo, M. A., & Waluyo, R. (2015). KM Maturity in Construction Companies. Procedia Engineering, 125, 89-94
- Zhang, J., & Duan, Y. (2011). Empirical study on the impact of market orientation and innovation orientation on new product performance of Chinese manufacturers. Nankai Business Review International, 1(2), pp. 214-231.
|