عباسی, امین, لشکری, محمد. (1400). مدل تصمیم گیری راهبردی جهت اولویت بندی عوامل مؤثر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری با استفاده از نتایج حاصل از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 27(81), 123-146.
امین عباسی; محمد لشکری. "مدل تصمیم گیری راهبردی جهت اولویت بندی عوامل مؤثر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری با استفاده از نتایج حاصل از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 27, 81, 1400, 123-146.
عباسی, امین, لشکری, محمد. (1400). 'مدل تصمیم گیری راهبردی جهت اولویت بندی عوامل مؤثر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری با استفاده از نتایج حاصل از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 27(81), pp. 123-146.
عباسی, امین, لشکری, محمد. مدل تصمیم گیری راهبردی جهت اولویت بندی عوامل مؤثر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری با استفاده از نتایج حاصل از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 27(81): 123-146.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب