- اسدالله زاده، طناز، میرمعینی، مهدی،(1394)، بررسی تأثیر برندسازی شهری به عنوان محرک توسعه اقتصادی در شهرهای ایرانی(نمونه موردی: قزوین)، اولین کنفرانس ملی جغرافیا، گردشگری، منابع طبیعی و توسعه پایدار،ص8-1.
- بیضایی، میترا، صداقتی ،عاطفه،(1396)، ارایه شاخصهای هویت فرهنگی ایران-اسلامی منطبق با انواع گردشگری فرهنگی و با ملاحظه عامل پایداری گردشگری، فصلنامه میراث و گردشگری،ص131-111.
- پرچکانی، پروانه، (1395)،تأثیر مؤلفههای فرهنگی در معماری برند شهرها با رویکرد گردشگری (مطالعه موردی: لیون فرانسه)، فصلنامه هنر و تمدن شرق، سال چهارم، شماره دوازدهم،ص50-41.
- جعفرپیشه، خلیل،(1396)، اسرار نام و نشان سازی کلیدهای کاربردی در ساخت و مدیریت برند، انتشارات آموخته، چاپ ششم.
- خداداد حسینی، سید حمید، روستا، احمد، خلیلی شجاعی، وهاب،(1395)،مدیریت برند با رویکرد برنامهریزی،انتشارات نگاه دانش، چاپ اول.
- روستا، احمد، قره چه، منیژه، حمیدی زاده، محمدرضا، محمدی فر، یوسف،(1395)، مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه داده بنیاد، فصلنامه مدیریت برند، دوره سوم، شماره پنجم، ص68-41.
- قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران(1388-1384)، (1385)، انتشارات سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور.
- کاظمی ایمن آبادی، مریم،(1394)، برند عاملی تصمیم ساز در خرید،تهران،چاپ اول.
- کلر، کوین لین، ترجمه عطیه بطحایی،(1397)، مدیریت استراتژیک برند،تهران انتشارات سیته، چاپ هفتم.
- محمودی آذر، شیرزاد، داودپور ،زهره،(1397)، برندسازی شهری برای تحقق شهر خلاق، ارایه نظریه داده بنیاد (موردمطالعه: شهر ارومیه)،نشریه توسعه محلی(روستایی- شهری)،دوره دهم، شماره 1، ص136-115.
- مرادی ،فاطمه، سعیده زرآبادی، زهراسادات، ماجدی، حمید،(1396)، تبیین مدل برندسازی شهری در راستای ارتقای رقابت پذیری و رشد اقتصاد شهری با استفاده از مدل FANP"، فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری، سال ششم، پیاپی بیست و دوم، ص56-33.
- میکاییلی ،مهدی، (1395)، به کارگیری رویکرد برندسازی شهری در جهت برنامهریزی راهبردی شهر ارومیه، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.
- وفایی فرد، مهدی،(1400)،برندسازی شهری با هدف توسعه گردشگری،چهارمین کنفرانس بینالمللی توسعه علوم جغرافیا و گردشگری و توسعه پایدار ایران،تهران.
- Ashworth, G,. Kavaratzis, M., (2009). Beyond the logo: Brand management for cities, Journal of Brand Management, Vol. 16,NO.5, p 520-531
- Braun, E., Zenker ,S.,(2010). Towards an Integrated Approach for Place Brand Management, 50th European Regional Science Association Congress, Jönköping, Sweden
- Coelho, A., Sampaio, A., & Rodrigues, P. (2020). The Influence of Brand Experience in City Marketing. In Marketing and Smart Technologies (pp. 242–252). Springer.
- Chan , Arianis., Suryadipura, Dadan., Kostini, Nenden.,(2021), City Image: City Branding and City Identity Strategies, Review of Integrative Business and Economics Research, Vol. 10, Supplementary Issue 1
- Jojic, S., (2018). City Branding and the Tourist Gaze: City Branding for Tourism Development, European Journal of Social Science Education and Research, vol. 5,NO. 3, p150-160.
- Kim, S, Jun, J., (2016). The impact of event advertising on attitudes and visit intentions. Journal of Hospitality and Tourism Management, Vol 29, p1-8.
- Stylidis, Dimitrios, Cherifi Barbora,(2018). Characteristics of destination image: visitors and non-visitors’ images of London ,Tourism Review, VOL. 73 ,NO. 1, pp. 55-67.
- Saunders, R, (2016). Popular Geopolitics and Nation Branding in the Post-Soviet Realm, London, Routledge.
|