- امانی، ح؛ تقی زاده بفروییه، ع؛ محمدی، ا و طیبی نیا،ع. (1397). فقر اقتصادی در مقابله با گردشگری شهری در راستای توسعه پایدار شهری با تاکید بر مدیریت شهری درکلانشهرها، اولین همایش بررسی چالشها و ارائه راهکارهای نوین مدیریت شهری، تهران، سازمان بسیج شهرداری تهران.
- امین، م (1394). بررسی نقش غذا در ارزیابی گردشگری غذا و جذب توریسم، اولین همایش بینالمللی و چهارمین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پایدار، همدان، دبیرخانه دائمی کنفرانس.
- بشارت، م؛ پژوهان فر، م (1396). بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی گردشگران از منطقه بنای گنبد قابوس در استان گلستان. فصلنامه علوم و تکنولوژی محیط زیست. 19(5): 393-404.
- بیگی، ح و بیگی، م (1396). نقش جشنوارههای غذای بومی و محلی در توسعه گردشگری مقاصد، اولین همایش ملی تکنولوژیهای نوین در علوم و صنایع غذایی و گردشگری ایران، بابلسر.
- جهاندیده تپراقلو، م و زارعی، ق و عسگر نژاد نوری، ب (1399). تأثیر تصویر برند مقصد بر قصد بازدید مجدد: نقش واسطهای تجربه به یادماندنی گردشگری، شخصیت و رضایت از مقصد گردشگری،. فصلنامه گردشگری شهری، دوره: 7، شماره: 1.
- خواجه شاهکوهی، ع و موسوی پارسائی، م (1398). تأثیر عملکرد ابعاد محصول مقاصد گردشگر بر رضایت مندی گردشگران یک آنالیز تطبیقی- همبستگی برحسب خصوصیات دموگرافیکی و اجتماعی.
- سبحانی پور، م و نجفی پور، ا. (1398). شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد برند گردشگری شهرستان بم، پنجمین کنفرانس بینالمللی علوم مدیریت و حسابداری، تهران، موسسه آموزشی عالی مهر اروند و مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار.
- شفیعی ثابت، ن و هراتی فرد، س. (1398). ذینفعان محلی و توسعه پایدار گردشگری در محور جاده چالوس، چهاردهمین کنگره انجمن جغرافیایی ایران، تهران، انجمن جغرافیایی ایران.
- قاسمی، م (1399). بررسی میزان رضایت گردشگران از امکانات و خدمات گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساری)، هفتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم جغرافیا، معماری و شهرسازی ایران، تهران.
- قلی پورفریدونی، ش و جوشقان، ص (1397). بررسی ابعاد ارزش درک شده مشتری و تأثیر آن بر رضایت، وفاداری و حفظ مشتریان در گردشگری اسلامی، چهارمین کنفرانس ملی پژوهشهای کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران، تهران.
- کروبی، م؛ بهاری، ج؛ بهاری، ش؛ بهاری، ح؛ محمدی، س؛ بذله، م (1397). بررسی روابط ساختاری بازدیدهای قبلی، انگیزهها، رضایت و قصد بازگشت مجدد گردشگران (مطالعه موردی: شهر تبریز). جغرافیا و روابط انسانی،1(2): 716-732.
- کی منش، د (1398). تبیین تأثیر محصول گردشگری غذا بر برند مقصد گردشگری، کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی، تهران.
- لطفی، ح و عابدینی، ف (1394). بررسی گردشگری غذا در جذب گردشگر، با تاکید بر گردشگری غذایی در ایران، کنفرانس بینالمللی توسعه با محوریت کشاورزی، محیط زیست و گردشگری، تبریز، دبیرخانه دائمی کنفرانس.
- موسویان، م و موسوی، ع (1397). بررسی و ارائه راهکارهای مناسب به منظور تقویت گردشگری در توسعه شهرها وروستاهای کشور، اولین همایش بررسی چالشها و ارائه راهکارهای نوین مدیریت شهری، تهران، سازمان بسیج شهرداری تهران.
- مولایی هشجین، ن ، رهنمایی، م و رهنمایی، س (1394). گردشگری غذا و نقش آن در جذب گردشگر (مطالعه موردی: شهرستان تالش)، همایش ملی تالش شناسی، رشت.
- میرزائی، ر و آهنگراحمدی، س (1398). تصویر مقصد گردشگری و نقش آن در بازدید گردشگران بینالمللی از آثار میراث جهانی ایران، اولین کنفرانس ملی دوسالانه باستان شناسی و تاریخ هنر ایران، بابلسر، دانشگاه مازندران.
- نجارزاده، م و بخشی، ا و زمانی، س (1394). غذای محلی به عنوان راهی برای گریز از چالشهای جهانی شدن در مسیر توسعه پایدارگردشگری، اولین همایش ملی گردشگری پایدار با رویکرد گردشگری ورزشی، سلامت و محیط زیست، اردبیل.
- هاتفی شجاع، س (1396). نقش گردشگری غذا در توسعه پایدار روستای ورکانه شهرستان همدان، پنجمین کنگره بینالمللی عمران، معماری و توسعه شهری، تهران.
- Chang, J., Okumus, B., Wang, C.-H. and Chiu, C.-Y. (2020). "Food tourism: cooking holiday experiences in East Asia", Tourism Revie.
- Chang, R.C.Y.; Kivela, J.; Mak, A.H.N (2010). Food preferences of Chinese tourists. Ann. Tour. Res. 2010, 37, 989–1011.
- Chaulagain, S. Wiitala, J. Fu, X (2019). The impact of country image and destination image on US tourists’ travel intention. Journal of Destination Marketing & Management 12 (19) 1-11.
- Cheng, D; Fountain, J; Rosin, C and Lucock, SH (2020). The role of local cuisine in the tourism destination: Supply-side food tourism stakeholders' perceptions in Suzhou, China [online]. In: CAUTHE: 20 Vision: New Perspectives on the Diversity of Hospitality, Tourism and Events. Auckland, New Zealand: Auckland University of Technology, 213-219.
- D’Urso, P., Disegna, M. & Massari, R. (2020). Satisfaction and Tourism Expenditure Behaviour. Soc Indic Res.
- Dedeke, A., (2017). Creating sustainable tourism ventures in protected areas: an actor network theory analysis. Tour. Manage. 61, 161–172.
- Han, G. Armigon A, Hui L, Jingjing Y, and William C (2020). An Interpretive Study on Sustainability in the Link between Agriculture and Tourism: Tourist-Stakeholder Satisfaction in Tiantangzhai, China. Sustainability 2020, 12, 571.
- Jiménez-Beltrán, F.; López-Guzmán, T.; González Santa Cruz, F. (2016). Analysis of the relationship between tourism and food culture. Sustainability 2016, 8, 418.
- Kanwal, Sh & Rasheed, M & Pitafi, H & Pitafi, A & Ren, M. (2020). Road and transport infrastructure development and community support for tourism: The role of perceived benefits, and community satisfaction. Tourism Management. 77. 104014. 10.1016/j.tourman.2019.104014.
- Ivan K (2020). An examination of satisfaction on word of mouth regarding Portuguese foods in Macau: Applying the concept of integrated satisfaction. Journal of Hospitality and Tourism Management. 43:100-110.
- Lujun S, Qi K, Yinghua H (2020). How do tourists' attribution of destination social responsibility motives impact trust and intention to visit? The moderating role of destination reputation, Tourism Management, Volume 77.
- Mak, A.H.; Lumbers, M.; Eves, A.; Chang, R.C. (2012). Factors influencing tourist food consumption. Int. J. Hosp. Manag. 2012, 31, 928–936.
- Marchant, B., Mottiar, Z., (2011). Understanding lifestyle tourism entrepreneurs and digging beneath the issue of profits: profiling surf tourism lifestyle entrepreneurs in Ireland. Tour. Plan. Dev. 8 (2), 171–183.
- Pearce, P.L., (2009). The relationship between positive psychology and tourist behavior studies. Tour. Anal. 14 (1), 37–48.
- Rachão S, Zelia B, Carlos F, Veronique J (2020). Concretion of tourism experiences: are food-related activities being explored? Food Journal.
- Rachão, S.A.S., Breda, Z., Fernandes, C. and Joukes, V. (2020). "Food-and-wine experiences towards co-creation in tourism", Tourism Review.
- Ramadan, I. (2020). Food Tourism and Its Impact on Attracting Customers to the Egyptian Hospitality Sector. Journal of Association of Arab Universities for Tourism and Hospitality. 19(1): 261-276.
- Silva O., Medeiros T., Moniz A.I., Tomás L., Furtado S., Ferreira J. (2020) Tourists’ Characteristics, Travel Motivation and Satisfaction. In: Rocha Á., Abreu A., de Carvalho J., Liberato D., González E., Liberato P. (eds) Advances in Tourism, Technology and Smart Systems. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 171.
- Ujang, N., Kozlowski, M., Maulan, S., (2018). Linking place attachment and social interaction: towards meaningful public places. J. Place Manag. Dev. 11 (1), 115–129.
- Vada, Sera. Catherine Prentice., Aaron Hsiao (2019). The influence of tourism experience and well-being on place attachment. Journal of Retailing and Consumer Services 47 (2019) 322–330.
- Xu, Z., Zhang, J., (2016). Antecedents and consequences of place attachment: a comparison of Chinese and Western urban tourists in Hangzhou, China. J. Destin. Mark. Manag.5 (2): 56-76.
- Zhang, T.; Chen, J.; Hu, B. (2019). Authenticity, Quality, and Loyalty: Local Food and Sustainable Tourism Experience. Sustainability 11, 34-37.
|