- بیاتی صداقت، م.، سرداری، ا.، یزدانی، ناصر. 1396. بررسی رابطه یبین ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: شرکت حمل ونقل مسافری رجاء). دو فصلنامه علمی- پژوهشی دانشگاه شاهد،24(9):90-77.
- سازمان مدیریت و برنامهریزی استان گیلان، معاونت آمار و اطلاعات. 1398. سامانه اطلاعات آماری استان گیلان.
- ضیاء، ع.، استعلاجی، ع.، فلاح تبار، ن.، شریعت پناهی، م. 1398. تحلیل عوامل کلیدی تأثیرگذار بر توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان صومعه سرا). فصلنامه فضای گردشگری، 8(32):94-79.
- طباطبایی نسب، م.، ماه آورپور، ف. 1396. مدلسازی ساختاری عوامل مؤثر بر شهرت مقصد گردشگری و تأثیر آن بر ارزش ویژۀ برند مقصد (مطالعة موردی: شهراصفهان). فصلنامه گردشگری شهری، 4(1): 86-71.
- عباسی، ع.، زندی لک، م.، خلیفه، م. 1394. تأثیرمسئولیت اجتماعی شرکت براعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک شده و ارزش برند. چشمانداز مدیریت بازرگانی، (24):44-31.
- فراستخواه، م. 1395. روش تحقیق کیفی در علوم اجتماعی با تأکید بر نظریه برپایه (گراندد تئوری). چاپ یکم. نشر آگه. 226 صفحه.
- فیض آبادی، ز. 1397. عوامل مؤثر بر وفاداری به مقصد گردشگری با نقش میانجی رضایت گردشگران (موردمطالعه: شهر کاشان). فصلنامه گردشگری شهری، 5(4):120-105.
- قبادی، ع.، پوررجبی، م. 1398. بررسی نقش مدیریت شهری بر توسعه صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان صومعه سرا). فصلنامه توسعه پایدار محیط جغرافیایی، 1(2):84-68.
- کاظمیان، ص.، ملکزاده، غ.، فراحی، م.، خوراکیان، ع. 1399. کشف مؤلفههای مسئولیتپذیری اجتماعی مدیران اقامتگاههای بومگردی ایران. دوفصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری، 8(16):168-145.
- گرسول، ج. (1394). طرح پژوهش، رویکردهای کیفی، کمی و ترکیبی. ترجمه علیرضا کیامنش و مریم دانای طوس. چاپ سوم. انتشارات جهاد دانشگاهی. دانشگاه علامه طباطبایی.420 صفحه.
- Artigas, E., Yrigoyen, C., Torres Moraga, E., Barra Villalónc, C. Determinants of trust towards tourist destinations. Journal of Destination Marketing & Management, 6(4):327-334.
- Dedeoğlu, B., Van Niekerk, M., Weinland, J., Celuch, K. 2019. Re conceptualizing customer-based destination brand equity. Journal of Destination Marketing & Management, 11:211-230.
- Glaser, B. with the assistance of Judith Holton. Remodeling Grounded Theory [80 paragraphs]. Forum: Qualitative Social Research, 5(2), Art. 4.
- Gorondutse, A., Hilman, H., Nasidi, R. Relationship between Corporate Reputation and Customer Loyalty on Nigerian Food and Beverages Industry: PLS Approach. International Journal of Management and Business Research, 4(2):125-136.
- Horng, J., Hsu, H., Tsai, Ch. 2018. An assessment model of corporate social responsibility practice in the tourism industry. Journal of SustainableTourism, 26(7):1085-1104.
- Mannan, M,. Chowdhury, N., Sarker, P., Amir, R. Modeling customer satisfaction and revisit intention in Bangladeshi dining restaurants. Journal of Modelling in Management, 14(4):922-947.
- Mariño-Romero, J., Hernández-Mogollón, J., Campón-Cerro, A., Folgado-Fernández, J. 2020. Corporate Social Responsibility in Hotels: A Proposal of a Measurement of its Performance through Marketing Variables. sustainability, (7):1-15.
- Martinez, P., del Bosque, I. Measuring Corporate Social Responsibility in tourism: Development and validation of an efficient measurement scale in the hospitality industry. Journal of Travel & Tourism Marketing, 30:365–385.
- Palacios-Florencio, B., del Junco, J., Castellanos-Verdugo, M., Rosa-Díaz, I. 2018. Trust as mediator of corporate social responsibility, image and loyalty in the hotel sector. Journal of Sustainable Tourism, 7(26):1273-1289.
- Park, J., Lee, H., Kim, Ch. 2013. Corporate social responsibilities, consumer trust and corporate reputation: South Korean consumers' perspectives. Journal of Business Research, 67(3):295-302.
- Seetanah, B., Teeroovengadum, V., Nunkoo, R. Destination satisfaction and revisit intention of tourists: does the quality of airport services matter?. Journal of Hospitality & Tourism Research, 1(44):134-148.
- Sindhu, , Arif, M. 2017. Corporate Social Responsibility and Loyalty: Intervening influence of Customer Satisfaction and Trust, Cogent Business Management, 4(1):1-10.
- Su, L. & Hsu, M., Marshall, K. 2014. Understanding The Relationship of ServiceFairness, Emotions, Trust, and Tourist Behavioral Intentions At A City Destination In China, Journal of Travel & Tourism Marketing, 31(8):1018–1038.
- Su, L., Huang, Y. 2019. How does perceived destination social responsibility impact revisit intentions: The mediating roles of destination preference and relationship quality. Sustainability, 11(1):1-22.
- Su, , Huang, S., Pearceb, J. 2018. How does destination social responsibility contribute to environmentally responsible behaviour? A destination resident perspective, Journal of Business Research, 86:179–189.
- Su, L., Lian, Q., Huang, Y. 2020. How do tourists' attribution of destination social responsibility motives impact trust and intention to visit? The moderating role of destination reputation. Journal of Tourism Management, 77:1-13.
- Su, L., Swanson, S., He, X. 2019. A scale to measureresidents perceptions of destination social responsibility. Journal of Sustainable Tourism, 28(2) :1-25.
- Tran, H., Hwang, Y., Yu, Ch., Yoo, S. 2018. The Effect of Destination Social Responsibility on Tourists’ Satisfaction: The Mediating Role of Emotions. sustainability, 10(9): 30-44.
- Yu, Ch., Hwang, Y. 2019. Do the Social Responsibility Efforts of the Destination Affect the Loyalty of sustainability, 11(7):1-17.
|