تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,629 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,550,170 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,691,447 |
Textbook Evaluation from EFL Teachers’ Perspective: The Case of Connect Series | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
دوره 10، شماره 1 - شماره پیاپی 19، مهر 2021، صفحه 123-145 اصل مقاله (345.95 K) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسندگان | ||
Zahra Mavaddat؛ Leila Akbarpour* | ||
Department of English Language, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 100 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 512 |