ولی پوری, زهرا, جلالی, سیدمهدی, تبریزیان, بیتا. (1400). تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخله‌گرهای آن با رویکرد ترکیبی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(52), 104-122.
زهرا ولی پوری; سیدمهدی جلالی; بیتا تبریزیان. "تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخله‌گرهای آن با رویکرد ترکیبی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 52, 1400, 104-122.
ولی پوری, زهرا, جلالی, سیدمهدی, تبریزیان, بیتا. (1400). 'تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخله‌گرهای آن با رویکرد ترکیبی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(52), pp. 104-122.
ولی پوری, زهرا, جلالی, سیدمهدی, تبریزیان, بیتا. تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخله‌گرهای آن با رویکرد ترکیبی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(52): 104-122.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب