محمدی, فائزه, نعمتی زاده, سینا, حیدری, سید عباس, صفرزاده, حسین. (1400). تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(52), 246-266.
فائزه محمدی; سینا نعمتی زاده; سید عباس حیدری; حسین صفرزاده. "تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 52, 1400, 246-266.
محمدی, فائزه, نعمتی زاده, سینا, حیدری, سید عباس, صفرزاده, حسین. (1400). 'تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(52), pp. 246-266.
محمدی, فائزه, نعمتی زاده, سینا, حیدری, سید عباس, صفرزاده, حسین. تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 13(52): 246-266.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.