ولیزاده اوغانی, اکبر, رحیم زاده, نازلی. (1400). استفاده از تکنولوژی رسانه‌‌‌های اجتماعی و رابطه آن با عملکرد شرکت با نقش میانجی قابلیت‌‌‌های مدیریت استراتژیک ارتباط با مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 37-68.
اکبر ولیزاده اوغانی; نازلی رحیم زاده. "استفاده از تکنولوژی رسانه‌‌‌های اجتماعی و رابطه آن با عملکرد شرکت با نقش میانجی قابلیت‌‌‌های مدیریت استراتژیک ارتباط با مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1400, 37-68.
ولیزاده اوغانی, اکبر, رحیم زاده, نازلی. (1400). 'استفاده از تکنولوژی رسانه‌‌‌های اجتماعی و رابطه آن با عملکرد شرکت با نقش میانجی قابلیت‌‌‌های مدیریت استراتژیک ارتباط با مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 37-68.
ولیزاده اوغانی, اکبر, رحیم زاده, نازلی. استفاده از تکنولوژی رسانه‌‌‌های اجتماعی و رابطه آن با عملکرد شرکت با نقش میانجی قابلیت‌‌‌های مدیریت استراتژیک ارتباط با مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 1(3): 37-68.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب