ملائی, منیژه, بنی هاشمی, سارا سادات. (1400). شناسایی نقش تولید مجازی و تکنولوژی جدید بر چابکی و سودآوری سازمانی در بازارهای رقابتی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 155-190. doi: 10.30495/msds.2022.1949614.1031
منیژه ملائی; سارا سادات بنی هاشمی. "شناسایی نقش تولید مجازی و تکنولوژی جدید بر چابکی و سودآوری سازمانی در بازارهای رقابتی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1400, 155-190. doi: 10.30495/msds.2022.1949614.1031
ملائی, منیژه, بنی هاشمی, سارا سادات. (1400). 'شناسایی نقش تولید مجازی و تکنولوژی جدید بر چابکی و سودآوری سازمانی در بازارهای رقابتی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 155-190. doi: 10.30495/msds.2022.1949614.1031
ملائی, منیژه, بنی هاشمی, سارا سادات. شناسایی نقش تولید مجازی و تکنولوژی جدید بر چابکی و سودآوری سازمانی در بازارهای رقابتی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 1(2): 155-190. doi: 10.30495/msds.2022.1949614.1031


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب