اله وردی, زهرا, لندران اصفهانی, سعید. (1400). بررسی اثرگذاری مدل پذیرش فناوری و عوامل اجتماعی بر نگرش و قصد خرید، با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر ذهن‌آگاهی فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ‌فود). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 191-216. doi: 10.30495/msds.2022.1949223.1027
زهرا اله وردی; سعید لندران اصفهانی. "بررسی اثرگذاری مدل پذیرش فناوری و عوامل اجتماعی بر نگرش و قصد خرید، با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر ذهن‌آگاهی فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ‌فود)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1400, 191-216. doi: 10.30495/msds.2022.1949223.1027
اله وردی, زهرا, لندران اصفهانی, سعید. (1400). 'بررسی اثرگذاری مدل پذیرش فناوری و عوامل اجتماعی بر نگرش و قصد خرید، با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر ذهن‌آگاهی فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ‌فود)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 191-216. doi: 10.30495/msds.2022.1949223.1027
اله وردی, زهرا, لندران اصفهانی, سعید. بررسی اثرگذاری مدل پذیرش فناوری و عوامل اجتماعی بر نگرش و قصد خرید، با در نظر گرفتن نقش تعدیل‌گر ذهن‌آگاهی فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کاربران اپلیکیشن اسنپ‌فود). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 1(2): 191-216. doi: 10.30495/msds.2022.1949223.1027


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب