تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,004 |
تعداد مقالات | 83,629 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,549,182 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,647,490 |
Investigating the Relationship Between Iranian EFL Teachers’ Assessment Literacy Components, Reflective Teaching and Language Teaching Experience | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
دوره 11، شماره 1 - شماره پیاپی 21، خرداد 2022، صفحه 21-43 اصل مقاله (1 M) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسندگان | ||
Farnoosh Alipour؛ Leila Akbarpour* | ||
Department of Foreign Languages, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 96 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 406 |