| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,573,114 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,273,461 |
Investigating the Relationship Between Iranian EFL Teachers’ Assessment Literacy Components, Reflective Teaching and Language Teaching Experience | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| دوره 11، شماره 1 - شماره پیاپی 21، خرداد 2022، صفحه 21-43 اصل مقاله (1 M) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسندگان | ||
| Farnoosh Alipour؛ Leila Akbarpour* | ||
| Department of Foreign Languages, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 98 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 413 |
||