| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,569,462 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,271,744 |
Dialogic Mediation as a Pedagogical Instrument for Removing Test Anxiety: An Applied Experiment on Using Tents of Vygotskian Cognitive Psychology for Nurturing Growth in Writing | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| دوره 11، شماره 1 - شماره پیاپی 21، خرداد 2022، صفحه 45-74 اصل مقاله (3.85 M) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسنده | ||
| Sajjad Khorami Fard | ||
| English Department, Science and Research, Yasouj Branch, Islamic Azad University, Yasouj, Iran | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 128 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 410 |
||