قاسمی, محمدرضا, چرامی, مریم, احمدی, رضا, غضنفری, احمد. (1400). مقایسه اثر بخشی آموزش به روش یادگیری درحد تسلط،یادگیری معنادار و یادگیری الکترونیکی بر مفاهیم پایه ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر اصفهان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22(4), 189-197. doi: 10.30486/jsrp.2021.1911300.2655
محمدرضا قاسمی; مریم چرامی; رضا احمدی; احمد غضنفری. "مقایسه اثر بخشی آموزش به روش یادگیری درحد تسلط،یادگیری معنادار و یادگیری الکترونیکی بر مفاهیم پایه ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر اصفهان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22, 4, 1400, 189-197. doi: 10.30486/jsrp.2021.1911300.2655
قاسمی, محمدرضا, چرامی, مریم, احمدی, رضا, غضنفری, احمد. (1400). 'مقایسه اثر بخشی آموزش به روش یادگیری درحد تسلط،یادگیری معنادار و یادگیری الکترونیکی بر مفاهیم پایه ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر اصفهان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22(4), pp. 189-197. doi: 10.30486/jsrp.2021.1911300.2655
قاسمی, محمدرضا, چرامی, مریم, احمدی, رضا, غضنفری, احمد. مقایسه اثر بخشی آموزش به روش یادگیری درحد تسلط،یادگیری معنادار و یادگیری الکترونیکی بر مفاهیم پایه ریاضی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی شهر اصفهان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 22(4): 189-197. doi: 10.30486/jsrp.2021.1911300.2655


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب