Fasih, Elham, Rouholamini, Mehdi, Gholipour, Shahrbanoo. (1401). Designing the Impulse Buying pattern of young generation customers based on the Grounded Theory Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(45), 33-48. doi: 10.22034/ssyj.2022.1951763.1230
Elham Fasih; Mehdi Rouholamini; Shahrbanoo Gholipour. "Designing the Impulse Buying pattern of young generation customers based on the Grounded Theory Approach". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 45, 1401, 33-48. doi: 10.22034/ssyj.2022.1951763.1230
Fasih, Elham, Rouholamini, Mehdi, Gholipour, Shahrbanoo. (1401). 'Designing the Impulse Buying pattern of young generation customers based on the Grounded Theory Approach', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(45), pp. 33-48. doi: 10.22034/ssyj.2022.1951763.1230
Fasih, Elham, Rouholamini, Mehdi, Gholipour, Shahrbanoo. Designing the Impulse Buying pattern of young generation customers based on the Grounded Theory Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 13(45): 33-48. doi: 10.22034/ssyj.2022.1951763.1230


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب