| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,556,645 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,266,642 |
Presenting a Perception Model of Policy Making in Iran Education, by Fourmulating Educational Policies Based on Critical Sociological Thinking Approach | ||
| International Journal of Political Science | ||
| مقاله 5، دوره 11، شماره 2 - شماره پیاپی 30، شهریور 2021، صفحه 81-100 اصل مقاله (673.91 K) | ||
| نوع مقاله: Original Article | ||
| نویسندگان | ||
| Ali Falakpour؛ Garineh keshishyan* | ||
| Department of Political Science and International Relations, South Tehran Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran | ||
| کلیدواژهها | ||
| Educational Policy؛ Interdisciplinary Approach؛ Critical Thinking Approach؛ Perceptual Policy Making Model؛ Fairclough Critical Anal | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 35 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 138 |
||