تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,004 |
تعداد مقالات | 83,629 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,549,692 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,665,721 |
Presenting a Perception Model of Policy Making in Iran Education, by Fourmulating Educational Policies Based on Critical Sociological Thinking Approach | ||
International Journal of Political Science | ||
مقاله 5، دوره 11، شماره 2 - شماره پیاپی 30، شهریور 2021، صفحه 81-100 اصل مقاله (673.91 K) | ||
نوع مقاله: Original Article | ||
نویسندگان | ||
Ali Falakpour؛ Garineh keshishyan* | ||
Department of Political Science and International Relations, South Tehran Branch, Islamic Azad University, Tehran, Iran | ||
کلیدواژهها | ||
Educational Policy؛ Interdisciplinary Approach؛ Critical Thinking Approach؛ Perceptual Policy Making Model؛ Fairclough Critical Anal | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 32 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 116 |