Ebrahimi, Zahra, Sadighi, Firooz. (1400). Comparing the Effect of Online Teacher-Scaffolding vs. Peer-Scaffolding on Iranian EFL Learners’ Grammatical Achievement. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(1), 97-120.
Zahra Ebrahimi; Firooz Sadighi. "Comparing the Effect of Online Teacher-Scaffolding vs. Peer-Scaffolding on Iranian EFL Learners’ Grammatical Achievement". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 1, 1400, 97-120.
Ebrahimi, Zahra, Sadighi, Firooz. (1400). 'Comparing the Effect of Online Teacher-Scaffolding vs. Peer-Scaffolding on Iranian EFL Learners’ Grammatical Achievement', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(1), pp. 97-120.
Ebrahimi, Zahra, Sadighi, Firooz. Comparing the Effect of Online Teacher-Scaffolding vs. Peer-Scaffolding on Iranian EFL Learners’ Grammatical Achievement. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 11(1): 97-120.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب