تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,629 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,550,180 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,692,015 |
Comparing the Effect of Online Teacher-Scaffolding vs. Peer-Scaffolding on Iranian EFL Learners’ Grammatical Achievement | ||
Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
دوره 11، شماره 1 - شماره پیاپی 21، خرداد 2022، صفحه 97-120 اصل مقاله (1.33 M) | ||
نوع مقاله: Original Research Paper | ||
نویسندگان | ||
Zahra Ebrahimi* ؛ Firooz Sadighi | ||
Department of Foreign Languages, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 111 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 454 |