| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,632,529 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,303,454 |
Comparing the Effect of Online Teacher-Scaffolding vs. Peer-Scaffolding on Iranian EFL Learners’ Grammatical Achievement | ||
| Journal of Studies in Learning and Teaching English | ||
| دوره 11، شماره 1 - شماره پیاپی 21، خرداد 2022، صفحه 97-120 اصل مقاله (1.33 M) | ||
| نوع مقاله: Original Research Paper | ||
| نویسندگان | ||
| Zahra Ebrahimi* ؛ Firooz Sadighi | ||
| Department of Foreign Languages, Shiraz Branch, Islamic Azad University, Shiraz, Iran | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 114 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 490 |
||