. (1398). بررسی تاثیر انتظار و کیفیت درک شده، بر وفاداری مشتریان شرکت آذر پدید سمنان با در نظر گرفتن نقش ارزش ادراک شده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(1), 81-94.
. "بررسی تاثیر انتظار و کیفیت درک شده، بر وفاداری مشتریان شرکت آذر پدید سمنان با در نظر گرفتن نقش ارزش ادراک شده". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 1, 1398, 81-94.
. (1398). 'بررسی تاثیر انتظار و کیفیت درک شده، بر وفاداری مشتریان شرکت آذر پدید سمنان با در نظر گرفتن نقش ارزش ادراک شده', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(1), pp. 81-94.
. بررسی تاثیر انتظار و کیفیت درک شده، بر وفاداری مشتریان شرکت آذر پدید سمنان با در نظر گرفتن نقش ارزش ادراک شده. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 9(1): 81-94.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب