یگانگی, سید کامران, ابراهیمی, مریم. (1400). مدل سازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان ، مطالعه موردی : سیستم های بانکی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(4), 1-28. doi: 10.30495/msds.2022.1949842.1032
سید کامران یگانگی; مریم ابراهیمی. "مدل سازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان ، مطالعه موردی : سیستم های بانکی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 4, 1400, 1-28. doi: 10.30495/msds.2022.1949842.1032
یگانگی, سید کامران, ابراهیمی, مریم. (1400). 'مدل سازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان ، مطالعه موردی : سیستم های بانکی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(4), pp. 1-28. doi: 10.30495/msds.2022.1949842.1032
یگانگی, سید کامران, ابراهیمی, مریم. مدل سازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان ، مطالعه موردی : سیستم های بانکی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1400; 1(4): 1-28. doi: 10.30495/msds.2022.1949842.1032


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب